Kampanie dla e-commerceKampanie reklamowe z myślą o zwiększeniu sprzedaży online

Kampania dla e-commerce

Kompleksowe wsparcie dla e-commerce

Reklama sklepu internetowego działa jak naczynia połączone. Dlatego charakter naszych usług jest kompleksowy. Audyt SEO lub audyt Google Ads jest często krokiem, od którego rozpoczynamy współpracę. Następnie przechodzimy do określenia celu, jaki ma spełniać reklama, dobieramy odpowiednie kanały oraz formaty reklamowe i uruchamiamy kampanię, którą później optymalizujemy, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

Model biznesowy

Wiemy jak ważne dla sklepów internetowych jest odpowiednia rentowność z poszczególnych kanałów marketingowych. Pomagamy w tworzeniu modelu biznesowego opartego o ROI. Praca na danych pozwala skutecznie relokować środki i budżetować kanały zgodnie z ich rentownością.

Optymalizacja asortymentu

Skuteczność działań marketingowych bardzo często zależy od konkurencyjności produktów, które reklamujemy. Dzięki odpowiedniemu dobraniu produktów, optymalizacji względem marży - jesteśmy w stanie znacznie podnosić ROI z prowadzonych działań reklamowych.

MIERZALNE EFEKTY

Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych

DODATKOWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE

Jesteśmy w stanie wdrożyć na potrzeby prowadzonych kampanii reklamowych dodatkowe narzędzia wspierających procesy biznesowe i optymalizujące wykorzystywane w codziennej pracy narzędzia marketingowe (m.in. optimizexml.com, Search 360).

TRANSPARENTNOŚć

Oferujemy jasne zasady współpracy. Brak dodatkowych kosztów. Umowa na czas nieokreślony.

Kampanie dla e-commerce

Nasze kompetencje

CERTYFIKATY I DOŚWIADCZENIE

W prowadzonej dla Ciebie kampanii linków sponsorowanych korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod prowadzenia kampanii Google Ads. Zrealizowaliśmy już ponad 1000 kampanii dla firm z różnych branż, przez co możesz być pewny, że kampania, jaką stworzymy na potrzeby Twojego projektu, będzie prowadzona w oparciu o innowacyjne metody i wysokie standardy.

STRATEGIA MARKETINGOWA ONLINE

Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.

DORADZTWO BIZNESOWE

Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.

GOOGLE PARTNER PREMIER

Aktywnie uczestniczyliśmy w programach - Google Partner Rising Stars oraz Digital Champion - skierowanych do wyselekcjonowanych agencji SEM na rynku polskim. Od 2014 jesteśmy Partnerem Google, a od 2017 roku partnerem Google Premier.

KAMPANIE REKLAMOWE 2.0

Zarządzane przez nas kampanie linków sponsorowanych posiadają m.in. reklamy tekstowe, reklamy displayowe, strategie ustalania stawek - zautomatyzowane oparte o mechanizmy Machine Learining (Google AI). Aktywnie wykorzystujemy również rekomendacje na koncie Google Ads. Dzięki temu możecie mieć pewność, że zarządzane przez nas kampanie reklamowe Google Ads działają efektywnie.

Rozwiązania dla e-commerce

Odpowiednia prezentacja oferty sklepu, w postaci atrakcyjnych zdjęć i angażujących opisów, jest niezbędna, ale nie wystarczy, żeby zdobyć uwagę i lojalność nowych klientów. Biorąc pod uwagę, ze w 2018r. liczba sklepów internetowych w Polsce przekroczyła 30 tysięcy, a wartość rynku e-commerce jest szacowana na ponad 40 miliardów PLN - konkurencja jest ogromna. Dlatego tak ważne jest, żeby promowanie sklepu internetowego opierało się na przemyślanej strategii. Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach, dla e-commerce, nastawionych na osiąganie jak najlepszych efektów, dzięki wykorzystaniu innowacyjnych systemów i narzędzi, takich jak machine learning, smart bidding, floodlight.

Co nas wyróżnia

DATA DRIVEN

Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy

DEDYKOWANY OPIEKUN

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.

MACHINE LEARNING / AI

Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.

ANALITYKA INTERNETOWA

Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Model współpracy

Dowiedz się jak przebiega współpraca z nami

Analiza biznesu
Dobór narzędzi reklamowych
Wyznaczenie wskaźników efektywnościowych (KPI)
Uruchomienie kampanii Google Ads
Analityka internetowa / machine learning
Skalowanie kampanii
TWORZENIE KAMPANII GOOGLE ADS

Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Google Ads

#1 Dobór najskuteczniejszych słów kluczowych
#2 Zbudowanie kampanii zgodnie z wysokiej jakości standardami
#3 Stworzenie reklam tekstowych
#4 Dodanie rozszerzeń reklam
#5 Ustawienie lokalizacji, na którą będzie wyświetlana reklama
#6 Ustawienie harmonogramu wyświetlania reklam
#7 Dobór odpowiedniej strategii ustalania stawek
#8 Uruchomienie rozwiązań opartych o Machine Learning
#9 Analizowanie kampanii i bieżąca praca
#10 Raportowanie skuteczności kampanii
Analiza

Case Study

+618
Przychodu
Sklep akwarystyczny online

Dobór odpowiednich narzędzi reklamowych. Dobór słów kluczowych. Optymalizacja i automatyzacja.

+315
Konwersji
Serwis automatyki przemysłowej

Rozbudowane kampanie produktowe (tekstowe) w połączeniu z kampaniami brandowymi.

+383
Przychodu
Sklep budowlany

Automatyzacja, machine learining, wykorzystanie doświadczenia i umiejętności.

+91
LEADÓW
Firma usługowo-budowlana

Rozbudowa lejka sprzedażowego. Zaawansowane listy odbiorców. Automatyzacja i Machine Learning

+138
Transakcji
Sklep online wyposażenie wnętrz

Wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej oraz rozwiązań Machine Learning

+77
Sprzedaży
Sklep z zabawkami online

Odpowiednia struktura kampanii reklamowych. Wdrożenie automatyzacji i Machine Learning.

Q&A

Najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze pytania dotyczące współpracy i kampanii Google Ads
Czy mam dostęp do konta Google Ads?

Tak, otrzymujesz pełny dostęp do konta Google Ads.

Komu wpłacam budżet reklamowy Google Ads?

Środki wpłacacie bezpośrednio do Google. W związku z tym masz pewność, że pokrywane są z nich koszty kliknięć/wyświetleń/obejrzeń reklamy.

Nie mam konta Google Ads. Kto tworzy konto reklamowe Google Ads?

Możemy działać zarówno na stworzonym przez Ciebie koncie Google Ads, jak i możemy stworzyć konto Google Ads w Twoim imieniu. Wybór pozostawiamy Tobie

Co dzieje się z kontem Google Ads po zakończonej współpracy?

Konto Google Ads zostawiamy Tobie. Istnieje też możliwość również archiwizacji w naszych zasobach.

Co wchodzi w zakres usługi Zarządzania kampanią Google Ads?

Stworzenie kampanii reklamowej, połączenie konta Google Ads z Google Analytics, konfiguracja kont Google Ads/Merchant Center, wdrożenie mechanizmów Machine Learning bieżąca praca nad kampanią reklamową Google Ads.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.

Jaki model rozliczenia preferujecie?

Procent od wydatków, procent od przychodu lub model mieszany.

Jak ocenić, czy wykonujecie swoją pracę właściwie?

Każdą kampanie reklamową bronią przede wszystkim wyniki biznesowe. I one są podstawą do oceny naszej pracy. Dodatkowo na koncie dostępna jest kolumna Wynik Optymalizacji, gdzie można obejrzeć ocenę kampanii przez mechanizmy dostępne w Google Ads.

Po jakim okresie można oceniać kampanie?

Sugerowany okres oceny wyników kampanii to 3 miesiące. Jednak korzyści biznesowe kampanie Google Ads przynoszą już od pierwszego dnia uruchomienia. Należy też pamiętać, że nad niektórymi kampaniami pracujemy latami - podnosząc cały czas ich efektywność, dostosowując ciągle do zmian jakie zachodzą wśród użytkowników.

Jak wygląda raportowanie kampanii?

Nie tworzymy dodatkowych raportów w związku z tym, że żyjemy w świecie webowych narzędzi internetowych. Korzystamy z Google Analytics, które zapewnia dostęp do wyników kampanii w czasie rzeczywistym (24 h / 7 dni). Naturalnie przeszkalimy Ciebie z wykorzystania Google Analytics, abyś mógł w dowolnym momencie znaleźć niezbędne dane.

Czy przed uruchomieniem kampanii będę musiał dokonywać zmian w kodzie serwisu?

Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics oraz kody e-commerce.

Czy wdrożycie za nas kody w naszym serwisie?

Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.

Skąd Google Ads będzie miało informacje o moich produktach?

W tym celu przygotowujecie plik XML zawierajacy informacje o produktach. Plik należy przygotować zgodnie z przesłaną przez nas dokumentacją. Musi się on, minimum raz dziennie, automatycznie aktualizować.

ICBM logo
Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana. Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu