Kampania remarketingowa GA

Nr 1 efektywność

Postaw na skuteczność i doświadczenie

Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową.
Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.                                                                                                                                        
Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu.               

SPOSÓB DZIAŁANIA REMARKETINGU
1.jpg
REMARKETING STATYCZNY W SIECI REKLAMOWEJ GDN
Remarketing statyczny pozwala na wyświetlanie reklam w formie banerów graficznych lub reklam tekstowych na stronach internetowych należących do sieci reklamowej GDN. Statyczna reklama wędrując za użytkownikiem i pojawia się wciąż przypominając, co oglądał na Twoim serwisie lub jego określonej podstronie. Zachęca do zakupu.
REMARKETING DYNAMICZNY W SIECI REKLAMOWEJ GDN
Remarketing dynamiczny podobnie jak statyczny umożliwia wyświetlanie reklam na stronach należących do sieci reklamowej GDN. Rozwiązanie jest skierowane do sklepów internetowych. Reklama w formie danego produktu, w który kliknął użytkownik, podąża za nim zachęcając do powrotu i zakupu towaru. Ma charakter spersonalizowany.
REMARKETING W SIECI WYSZUKIWANIA (RLSA)
Remarketing w sieci wyszukiwania jest rozwiązaniem pozwalającym poznać sposób, w jaki użytkownik, po odwiedzeniu Twojej strony internetowej, dalej szuka produktów oraz umożliwia wyświetlanie reklam na hasła, które nie zostały ujęte w kampanii tekstowej w wyszukiwarce (głównie chodzi o słowa nietypowe, rzadko pojawiające się, które mogą przyjąć rolę kluczowych). Reklama może mieć formę produktu z kampanii Zakupy lub dynamicznej reklamy tworzonej na podstawie treści naszej strony.
REMARKETING VIDEO YT
Rozwiązanie to jest popularne wśród firm, które chcą zaprezentować siebie w sposób bardziej atrakcyjny dla użytkownika niż można to osiągnąć poprzez stronę internetową, czyli angażując format reklamy wideo. Jest ona przeznaczona tylko dla użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Model rozliczenia kosztów reklamy proponuje się identyczny jak stosowany w kampanii wideo w serwisie YT – użytkownik musi obejrzeć pierwsze 5 sekund reklamy, po czym może ją pominąć. Opłata naliczana jest dopiero za obejrzenie 30. sekundy filmu lub całego filmu, jeżeli jest krótszy.
DODATKOWE KRYTERIA TARGETOWANIA KAMPANII REMARKETINGOWYCH
W celu podniesienia efektywności kampanii remarketingowej istnieje możliwość stworzenia dodatkowych kryteriów, według których są wybierani użytkownicy, którzy mogą być zainteresowania reklamowanym produktem. Są to zarówno kryteria demograficzne: wiek czy płeć, jak i wskazania dotyczące zainteresowań użytkownika w Internecie. Reklama będzie wprost idealnie dopasowana do cech Klienta.
KUPONY REKLAMOWE 850PLN
Każdy nowy klient systemu reklamowego GA otrzyma do konta kupony o łącznej wartości 850PLN
wspolpraca.jpg

Wybrane realizacje

Client 1
Client 2
Client 6
Client 7
Client 8
Client 9
Client 10
Client 12
Client 10
Client 10
Client 17
Client 18
Client 19
Client 20
Podmioty na rzecz których ICBM Polska świadczyło usługi prowadzenia kampanii linków sponsorowanych/kampanii FB z wykorzystaniem dowolnego narzędzia reklamowego GA lub FB Ads.
kampania-remarketing-copy.jpg
Niniejszy dokument ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji. Nie stanowi on oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Napisz do nas!
Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb!

Dane kontaktowe

ICBM Polska

ul. Władysława Łokietka 5,
Toruń
woj. kujawsko - pomorskie
Telefon: 532 238 763

Agencja SEM
Remarketing statyczny i dynamiczny
Korzystaj z remarketingu statycznego i dynamicznego. Podążaj za użytkownikiem.
All Rights Reserved ICBM Poland.