Agencja SEM - Performance Marketing

Wsparcie
3 Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę
Godziny pracy
Pn - pt 9:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

REMARKETING

Reklama podążająca

Reklama podąża za użytkownikiem, który odwiedził Twoją stronę internetową.

Reklama dynamiczna

Produkty w reklamach wyświetlają się dynamicznie. To jaki produkt użytkownik obejrzy w reklamie zależy od stron z produktami, które oglądał w Waszym serwisie.

Klienci, którzy są najbardziej skłonni do zakupu

Dzięki listom remarketingowym, możemy wyświetlać się częściej użytkownikom, którzy są bardziej zaangażowani w przeglądanie Waszej strony, a dzięki temu występuje większe prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Przykładowe miejsce na baner
Treść strony / artykuł
Przykładowe miejsce na baner
Przykładowe miejsce na baner
Przykładowe miejsce na baner
Interaktywny obrazek

NR 1 - PERFORMANCE MARKETING

Dopasowane kampanie remarketingowe


Kampanie remarketingowe dopasowane są do zachowania użytkownika. Do najczęściej wykorzystywanych list remarketingowych należą:

Zamów ofertę
Porzucony koszyk

Intensywne wyświetlanie reklam użytkowinkom, którzy porzucili koszyk i nie dokończyli zakupów.

Wyświetlenie produktów

Reklama wyświetla się użytkownikom, którzy ogladali produkty.

Powracają do sklepu

Możliwa jest selekcja użytkowników, którzy po raz kolejny oglądają produkty. Dzięki czemu wiemy, że są oni bardziej zainteresowani zakupem.

REMARKETING STATYCZNY W SIECI REKLAMOWEJ GDN

Remarketing statyczny pozwala na wyświetlanie reklam w formie banerów graficznych lub reklam tekstowych na stronach internetowych należących do sieci reklamowej GDN. Statyczna reklama wędrując za użytkownikiem i pojawia się wciąż przypominając, co oglądał na Twoim serwisie lub jego określonej podstronie. Zachęca do zakupu.

REMARKETING DYNAMICZNY W SIECI REKLAMOWEJ GDN

Remarketing dynamiczny podobnie jak statyczny umożliwia wyświetlanie reklam na stronach należących do sieci reklamowej GDN. Rozwiązanie jest skierowane do sklepów internetowych. Reklama w formie danego produktu, w który kliknął użytkownik, podąża za nim zachęcając do powrotu i zakupu towaru. Ma charakter spersonalizowany.

REMARKETING W SIECI WYSZUKIWANIA

Remarketing w sieci wyszukiwania jest rozwiązaniem pozwalającym poznać sposób, w jaki użytkownik, po odwiedzeniu Twojej strony internetowej, dalej szuka produktów oraz umożliwia wyświetlanie reklam na hasła, które nie zostały ujęte w kampanii tekstowej w wyszukiwarce (głównie chodzi o słowa nietypowe, rzadko pojawiające się, które mogą przyjąć rolę kluczowych). Reklama może mieć formę produktu z kampanii Zakupy lub dynamicznej reklamy tworzonej na podstawie treści naszej strony.

REMARKETING VIDEO YT

Rozwiązanie to jest popularne wśród firm, które chcą zaprezentować siebie w sposób bardziej atrakcyjny dla użytkownika niż można to osiągnąć poprzez stronę internetową, czyli angażując format reklamy wideo. Jest ona przeznaczona tylko dla użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Model rozliczenia kosztów reklamy proponuje się identyczny jak stosowany w kampanii wideo w serwisie YT – użytkownik musi obejrzeć pierwsze 5 sekund reklamy, po czym może ją pominąć. Opłata naliczana jest dopiero za obejrzenie 30. sekundy filmu lub całego filmu, jeżeli jest krótszy.

DODATKOWE KRYTERIA TARGETOWANIA KAMPANII REMARKETINGOWYCH

W celu podniesienia efektywności kampanii remarketingowej istnieje możliwość stworzenia dodatkowych kryteriów, według których są wybierani użytkownicy, którzy mogą być zainteresowania reklamowanym produktem. Są to zarówno kryteria demograficzne: wiek czy płeć, jak i wskazania dotyczące zainteresowań użytkownika w Internecie. Reklama będzie wprost idealnie dopasowana do cech Klienta.

NR 1 - efektywność

Postaw na skuteczność i doświadczenie. Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.

Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu.

Utwórz konto

Zapomniałeś/łaś danych do logowania?

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego