Pozycjonowanie - SEO - SXO
Przygotowujemy strategię linkowania zewnętrznego. Profil linków opieramy o strony posiadające realnych użytkowników, dzięki czemu linki prowadzące do Twojego serwisu są bardziej wiarygodne.
Regularnie audytujemy Twój serwis pod kątem technicznej budowy SEO. Sprawdzamy poprawność znaczników HTML, agregacji informacji w serwisie i wielu innych parametrów. Wykonując wytyczne sprawiasz, że strona jest przyjazna technicznie dla wyszukiwarki.
Otrzymujesz od nas raport uwzględniający ruch w serwisie, liczbę konwersji i wartość konwersji. Dane zestawiamy z analogicznym okresem roku poprzedniego. Dodatkowo przesyłamy linki z publikacjami, informacje o słowach których pozycje poprawiły się oraz jak zmienia się liczba słów kluczowych w TOP 100, TOP 10, TOP3
Celem podejmowanych przez nas działań SEO jest poprawienie doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoim serwisem, ułatwienie użytkownikowi trafianie na odpowiednie podstrony oraz maksymalne ułatwienie użytkownikowi znalezienia tego, czego poszukuje.
Działąjący bardzo szybko i zoptymalizowany technicznie serwis, w szczególności pod urządzenia mobilne to klucz do wyższych współczynników konwersji oraz większej sprzdaży.
Otrzymasz od nas wytyczne dotyczące treści na poszczególnych podstronach. Dane uzyskujemy dzięki wykorzystaniu metod statystycznych analizujących treści konkurencyjnych serwisów w TOP 10.
Nasze kompetencje
Jako pierwsza w Polsce agencja SEO/SEM uzyskaliśmy stuatus SEMRUSH CERTIFIED AGENCY PARTNER
Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.
Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.
Co nas wyróżnia
Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.
Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.
Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Case Study
Najczęstsze pytania
Co wchodzi w zakres usługi Zarządzania projektem SXO(SEO)?
Wybór strategii SXO(SEO) i jej bieżąca modyfikacja, bieżący audyt techniczny serwisu, przesyłanie wytycznych dotyczących treści w serwisie, publikacja artykułów na serwisach partnerskich, budowanie profilu linków zewnętrznych
Czy współpracujecie z wewnętrznymi działami SEO?
Tak, jak najbardziej. Bardzo często pełnimy rolę Menedżera projektu, który odpowiada za cały projekt SEO(SXO), ale wykonywana większość zadań jest przez wewnętrzny dział SEO.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
Jaki model rozliczenia preferujecie?
Stała opłata abonamentowa, procent od przychodu lub model mieszany.
Jak ocenić, czy wykonujecie swoją pracę właściwie?
Każdą współpracę bronią przede wszystkim wyniki biznesowe. I one są podstawą do oceny naszej pracy. Dodatkowo otrzymujecie raport z informacjami jak zmienia się ruch w serwisie, jak zmieniają się konwersje w serwisie, trend zmian liczby słów kluczowych TOP 100, TOP 10, TOP3, zmiany pozycji wybranych słów kluczowych
Po jakim okresie można oceniać kampanie?
Sugerowany okres oceny wyników naszej pracy to 6 miesiący.
Jak wygląda raportowanie SXO(SEO)?
Po zakończeniu każdego Okresu rozliczeniowego otrzymujecie raport z informacjami: jak zmienia się ruch w serwisie, jak zmieniają się konwersje w serwisie, trend zmian liczby słów kluczowych TOP 100, TOP 10, TOP3, zmiany pozycji wybranych słów kluczowych
Czy pozycjonowanie jest działaniem, które będzie przydatne dla mojej strony internetowej?
Tak, pozycjonowanie będzie przydatne. Pozycjonowanie jest usługą, która zajmuje się działaniami, które mają na celu poprawę Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Co składa się na pozycjonowanie?
Na pozycjonowanie składa się szereg działań, których celem jest poprawa widoczności strony internetowej. Pozycjonowanie to przede wszystkim link building, optymalizacja treści, działania on site, audyt techniczny serwisu i wiele innych działań.
Na jaki okres zawierana jest umowa na pozycjonowanie?
Umowa na pozycjonowanie zazwyczaj zawierana jest na czas nieokreślony, z 1-miesięcznym lub 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. W związku z tym, w dowolnym momencie możecie zrezygnować z usługi pozycjonowania. Tego typu oferta na pozycjonowanie pozwala lepiej dopasować samo pozycjonowanie do Waszych potrzeb i oczekiwań.
Na jakie liczyć mogę efekty pozycjonowania?
To zależy. Każdy serwis jest inny. Dlatego, pozycjonowanie przynosi różne efekty. Efekty pozycjonowania zależą też od celu jaki będzie postawiony. Ponadto należy pamiętać, że pozycjonowanie daje inne efekty w przypadku małych sklepów, w których łatwiej jest zwiększyć ruchu, niż w porównaniu z dużymi sklepami, gdzie pozycjonowanie było prowadzone i ruch jest już w serwisie.
Stworzyłem serwis internetowy. Po jakim czasie będę mógł zacząć pozycjonowanie? Czy pozycjonowanie jest możliwe na świeżych serwisów?
Minimalny okres po jakim warto zająć się pozycjonowaniem naszego serwisu to 6 miesięcy. Dopiero po tym okresie sugerujemy rozpoczęcie pozycjonowania stron.
Czy pozycjonowanie może być rozliczane za pozycje?
Pozycjonowanie bardzo zmieniło się na przestrzeni lat. Obecnie skuteczne pozycjonowanie opiera się na zakupie artykułów sponsorowanych, budowaniu treści oraz technicznej poprawie serwisu (działania on site), w związku takie działania wymagają budżetu na ich prowadzenie. W związku z tym działamy wyłącznie w oparciu o stałą opłatę lub stałą opłatę i success fee za osiągnięcie rezultatów. Pozycjonowanie nie jest przez nas rozliczane za pozycje na konkretne frazy.
Czy pozycjonowanie każdej strony wygląda tak samo?
Nie, pozycjonowanie strony wygląda w każdym wypadku troszkę inaczej. Ogólne założenia dla pozycjonowania są takie same dla każdego serwisu, ale poszczególne wytyczne różnią się w zależności od projektu i celów.
Czy pozycjonowanie stron internetowych, wykonuje się tak samo jak pozycjonowanie sklepów internetowych?
Pozycjonowanie w obu przypadkach opiera się na podobnych założeniach, ale sam przebieg projektu pozycjonowania strony internetowej od pozycjonowania sklepu internetowego może przebiegać odmiennie . Pozycjonowania sklepu internetowego jest bardziej rozbudowane i wymaga wzięcia pod uwagę przy pozycjonowaniu sklepu internetowego, chociażby produktów, czy kategorii produktów. W przypadku strony internetowej proces pozycjonowania wymagał będzie np. tworzenia nowych podstron.
Czy jest możliwe sprawdzenie pozycji w wynikach wyszukiwania?
Sprawdzenie pozycji w wynikach wyszukiwania, jest jak najbardziej możliwe. Sprawdzenie pozycji w wynikach wyszukiwania wykonuje się za pomocą specjalnych narzędzi, które crawlują wyuszukiwarką na konkretne słowa, przez co możliwe jest podanie informacji o pozycji w Google. Informacja o pozycji w Google słów aktualizowana jest codziennie. O wysokiej pozycji decydują działania w ramach pozycjonowania jakie zostały podjęte. Ocena pozycji w Google dokonywana jest z pomocą złożonych algorytmów, które biorą wiele czynników pod uwagę. Należy też pamiętać, że wysokość pozycji w wyszukiwarce naszej strony różni się w zależności od urządzenia. Dlatego osiągnięcie wysokich pozycji nie należy do zadań łatwych.
Jak wygląda proces doboru słów kluczowych podczas pozycjonowania strony www?
Podczas pozycjonowania stron internetowych oraz pozycjonowania sklepów internetowych poszukujemy słów kluczowych (fraz kluczowych), które są najbardziej optymalne z punktu widzenia biznesowego. Słowa kluczowe (frazy kluczowe) odpowiadać na najczęściej zadawane pytania przez użytkownika.
Czym jest Google Search Console? Jaki ma ono wpływ na pozycjonowanie?
To narzędzie od Google wykorzystywane w search engine optimization. W narzędziu tym podejrzeć jak Google i algorytmy google widzi naszą stronę internetową / sklep internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania. W narzędziu tym, znaleźć można widoczność witryny, stan indeksowania i wiele informacji, które mogą być wykorzystane przy optymalizacji strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Google Search Console jest bezpłatnym narzędziem. W Google Search Console zawarte są dane o ruchu z ostatnich 18 miesięcy. Niestety informacje z Google Search Console, są bardzo często pomijane przez różne agencje SEO, a przecież w Google Search Console znajdują się najbardziej wiarygodne dane dotyczące strony internetowej.
Czy wykonujecie audyt SEO? Czy zawiera się on w usłudze, kiedy wykonujecie pozycjonowanie ?
Tak, jak najbardziej wykonujemy audyt SEO. Audyt SEO jest elementem pozycjonowania strony internetowej lub pozycjonowania sklepu internetowego. Audyt SEO (obok link building), należy do podstawowych czynności wykonywanych w ramach pozycjonowania stron. Audyt SEO, zapewnia, że Twoja strona internetowa jest odpowiednio zoptymalizowana pod względem technicznym, co pozwala pojawić się jej na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Dlatego też, wchodzi to w proces pozycjonowania stron i zapewnia lepsza widoczność url w wyszukiwarce internetowej. Audyt SEO jest dlatego bardzo istotnym elementem wchodzących w ramach realizowanej usługi pozycjonowania.
Co jest wykonywane w ramach audytu SEO? Czy pozycjonowanie uwzględnia audyt SEO?
W ramach audytu SEO wykonywany jest sprawdzenie wielu elementów serwisu. Poczynając od doboru słów kluczowych, audytu link building (linki przychodzące), prędkość ładowania strony, poprzez działania content marketingu, kończąc m.in na linkowaniu wewnętrznym. Usługa pozycjonowania strona, zawiera wykonywanie takich audytów cyklicznie, przekazując pojedyncze elementy do poprawy, w zależności od ich istotności.
Na czym polega search engine optimization? Czy pozycjonowanie różni się czyms od search engine optimization?
Search engine optimization, to nic innego jak nie stron internetowych SEO. Działania pozycjonowania strony internetowej (ang search engine optimization) opierają się na technicznym SEO on site, link building, linkowaniu wewnętrznym, aby algorytmy Google w przyjazny sposób czytały stronę www i przez to, aby widoczne były efekty pozycjonowania. Usługa pozycjonowania stron (ang search engine optimization), odnosi się do działań różnych wyszukiwarek internetowych.
Czym jest pozycjonowanie lokalne? Czy wykonujecie pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne należy do bardzo popularnego sposobu pozycjonowania. Pozycjonowanie lokalne ma za cel poprawić efekty pozycjonowania na frazy lokalne, przez co widoczność witryny rośnie wśród lokalnych odbiorców produktów/usług. Dobór słów kluczowych w przypadku pozycjonowania lokalnego jest odmienny. W tym wypadku koncentrujemy się na dobrze słów kluczowych lokalnych np. pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Dzięki konstrukcji frazy, wiadomo, że osoba, która szuka usługi pozycjonowania strony internetowej jest zainteresowana usługami pozycjonowania stron na terenie Warszawy. Na tym właśnie polega pozycjonowanie lokalne.
Czym jest link building? Czy kiedy wykonujecie pozycjonowanie, to też wykonujecie link building ?
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej wymaga podjęcia wielu działań, wśród których jest link building (pozyskiwanie linków przychodzących). Optymalizacja stron internetowych i optymalizacja treści to kolejne istotne elementy pozycjonowanie stron www. Samo link building (pozyskiwanie linków przychodzących) polega na budowaniu profilu linków przychodzących do serwisu internetowego. O odpowiedni profil linków (w tym ich zakup lub usuwanie zbędnych/toksycznych) dba specjalista SEO.
Czy pozycjonowanie stron internetowych poprawia pozycję wyłącznie w wyszukiwarce Google?
Proces pozycjonowania jest procesem bardziej uniwersalnym. Efekty działań widoczne są w wyszukiwarce Google, ale również w innych wyszukiwarkach, takich jak np. Bing. Przez to pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google, powoduje pozycjonowanie strony www w wyszukiwarce Bing. Naturalnie, w wyszukiwarce Google wyniki wyglądają w odmienny sposób. Wynika z to niuansów, które wpływają na pozycjonowanie strony www. Natomiast w końcu dokonując optymalizacji strony, poprawiamy na stronie internetowej możliwość poruszania się przez użytkownika, a przez to poprawia się przyjazność strony www dla użytkownika. Zatem optymalizacja strony poprawia pozycjonowanie strony www w organicznych wynikach wyszukiwania zarówno w wyszukiwarce Google, jak i innych wyszukiwarkach.
Na czym polega optymalizacja strony? Czy to też pozycjonowanie?
Optymalizacja strony jest elementem, który poprawia pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Poprawa pozycjo w wynikach wyszukiwania Google możliwa jest poprzez taką modyfikacje na stronie internetowej, przez co jest ona lepiej czytana przez roboty Google, przez co poprawia się pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Zatem optymalizacja strony, wpływa pozytywnie na proces pozycjonowania i widoczność w wynikach wyszukiwania.
Jaki jest koszt pozycjonowania stron internetowych oraz koszt pozycjonowania sklepów internetowych w wyszukiwarce Google? Czy pozycjonowanie różni się cenowo?
Cena pozycjonowania stron internetowych i cena pozycjonowania sklepów internetowych w wyszukiwarce Google zależy od wielu czynników. Przede wszystkim cena zależy od efektu pozycjonowania jaki chcemy osiągnąć w naturalnych wynikach wyszukiwania. Wpływ na cenę ma lista słów kluczowych, jakie chcemy w pierwszej stronie pozycjonować, budżet na link building oraz częstotliwość pozostałych prac, które wykonać musimy , aby proces pozycjonowania przebiegał skutecznie, a pozycjonowanie przynosiło efekty poprzez poprawę strony w rankingu Google.
Czy sami wybieracie słowa kluczowe (frazy kluczowe) do pozycjonowania stron?
Tak, słowa kluczowe (frazy kluczowe) są zazwyczaj przez nas dobierane. Dobrze dobrane słowa kluczowe (frazy kluczowe), są połową sukcesu w pozycjonowania strony internetowej. Słowa kluczowe (frazy kluczowe) powinny opierać się o intencję użytkownika. Ponadto słowa kluczowe (frazy kluczowe) powinny mieć jak największą liczbę wyszukiwań, przez co zobaczymy efekty pozycjonowania a słowa kluczowe (frazy kluczowe) przyniosą ruch na stronę www.
Czy pozycjonowanie opieracie o "długi ogon"?
Tak, pozycjonowanie bardzo często opieramy o tzw. "długi ogon". Dzięki temu pozycjonowanie umożliwia wyświetlanie Waszej strony na różne frazy, które wpisuje użytkownik na różnych etapach zakupów.
Czy pozycjonowanie ma na celu zwiększenie ruchu na stronie? Czy pozycjonowanie ma na celu docieranie do potencjalnych klientów?
Pozycjonowanie na ma celu zwiększenie ruchu na stronie. Zwiększenie ruchu na stronie możliwe jest poprzez odpowiedni przeprowadzony proces pozycjonowania stron. Zatem skuteczne pozycjonowania pozwala na zwiększenie ruchu na stronie. Dodatkowo skuteczne pozycjonowanie to docieranie do potencjalnych klientów. docieranie do potencjalnych klientów możliwe jest poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych opartych o intencje zachowania potencjalnych klientów. Przedstawiając bardziej obrazowo intencje zachowania potencjalnych klientów. Jeżeli użytkownik wpisuje w wyszukiwarce internetowej frazę "skuteczne pozycjonowanie stron internetowych" wiemy, że posiada on stronę www oraz jest zainteresowany pozycjonowaniem stron internetowych. Dzięki takiemu doborowi słów kluczowych wiemy, że docieramy do potencjalnych klientów. A właśnie dotarcie do potencjalnych klientów, determinuje skuteczne pozycjonowanie.
Czy mamy wpływ jak nasza strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Czy pozycjonowanie może zmienić wygląd naszej strony w wynikach wyszukiwania ?
Sposób wyglądu strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest procesem złożonym. Z jednej strony, na pewne aspekty w wynikach wyszukiwania mamy wpływ. Wpływ mamy jak w wynikach wyszukiwania wyglądają title i meta description. Natomiast Google zastrzega sobie, że w pewnych wynikach wyszukiwania może dowolnie zmienić wskazane elementy. Z drugiej strony, mamy wiele różnych elementów w wynikach wyszukiwania, na które nie mamy kompletnie wpływu.
Czym są mikrodane w wynikach wyszukiwania? Czy pozycjonowanie obejmuje również ten zakres usług ?
Mikrodane, są specjalnym kodem, który dodajemy na stronie internetowej, aby poprawić widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania. Poprawa w naturalnych wynikach wyszukiwania występuje w wyniku prawidłowego opisania elementów na naszej stronie jak np. produkt, usługa, cena itp. Mikrodane powodują zwiększenie widoczności strony w Google. Obecnie mając na celu zwiększenie widoczności strony stosuje się kod jsdon+ld.
Czy optymalizacja treści wpływa na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
Tak, jak najbardziej optymalizacja treści wpływa na skuteczne pozycjonowanie stron www, a co za tym idzie wpływa na poprawę widoczności strony. Optymalizacja treści opiera się na takim wykorzystaniu słów, aby była ich odpowiednia ilość w tekście. Przez co tekst staje się przyjazny dla wyszukiwarek internetowych i jest rankowany wyżej, a jednocześnie następuje poprawa widoczności strony w Google.
Czy zaktualizować możemy strony w Google, jakie są zaindeksowane?
Tak, jak najbardziej możemy zaktualizować strony w Google. Strony w Google aktualizowane są z każdym skanem przez bota. Aby przyspieszyć skanowanie możemy przesłać ponownie mapę strony www lub zgłosić stronę do ponownej indeksacji.
Czy wymogi wyszukiwarki Google się zmieniają?
Tak, wymogi wyszukiwarki Google ewoluują. Cyklicznie mamy do czynienia ze zmianami w algorytmach wyszukiwarki Google przez co dopasowywać musimy również działania, do zmieniającego się środowiska zewnętrznego. Zmiany w ramach wyszukiwarki Google wymagają od nas śledzenia na bieżąco wszystkich zmian. Dopasowanie do zmian wyszukiwarki Google pozwala nam mieć atrakcyjną ofertę z zakresu pozycjonowania stron www.
Czy zamawiając usługę z zakresu pozycjonowania stron internetowych mogą liczyć na gwarancję efektu?
Nie. Pozycjonowanie strony internetowej nie gwarnatuje osiągnięcia konkretnego efektu lub osiągnięcie określonej widoczności strony. Zagadnienie pozycjonowania stron internetowych i wyszukiwarki Google jest bardzo złożonym zagadnieniem, który bardzo dynamicznie się zmienia. W związku z tym, nie możemy zagwarantować określonego efektu działań, ponieważ nie jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania wyszukiwarki Google. Możecie być za to pewni, że pozycjonowanie strony internetowej prowadzi specjalista SEO.
Czym różni się pozycjonowanie stron internetowych od kampanii Google Ads?
Pozycjonowanie strony internetowej różni się przede wszystkim zakresem pracy i narzędziami, z których korzystamy. Usługa pozycjonowania stron internetowych polega na szeregu działań, których celem jest poprawa w naturalnych wynikach wyszukiwania. W przypadku kampanii Google Ads, mówimy o prowadzeniu kampanii płatnych opartych o budżet reklamowy i płatność za klik.
Czy pozycjonowanie strony internetowej jest trwałe?
Co do zasady tak. Wprawdzie poprzez pozycjonowanie, nie możemy zagwarantować konkretnych efektów lub ich utrzymania po zakończeniu współpracy. Niemniej, dobrze wykonane pozycjonowana strona internetowa utrzymuje swoje pozycje przez dłuższy czas. Zazwyczaj do momentu, aż nie wygaśnie linkowanie lub nie zmieni się sam algorytm Google.
Czy po zakończeniu współpracy, linki do mojej strony internetowej zostaną usunięte?
Nie usuwamy linków po zakończeniu współpracy. Jednak pomimo tego dodane podczas pozycjonowania strony internetowej linki mogą wygasnąć, a w konsekwencji zniknąć. Wszystko zależy od wydawcy, na stronie którego umieściliśmy artykuł z linkami do Twojej strony www.
Czy wprowadzicie zmiany w kodzie na mojej stronie internetowej?
Nie ingerujemy w kody stron www. Twoja strona internetowa lub sklep internetowy powinna mieć administratora, który odpowiada za działanie Twojego sklepu. Wtedy, możesz być pewny, że Twój sklep internetowy lub strona internetowa działania prawidłowo.
Na co mogę liczyć wysyłając zapytanie związane z pozycjonowaniem strony internetowej do Was?
Przede wszystkim przyjrzymy się twojej stronie www. Twoja strona internetowa zostanie przejrzana pod kątem możliwości pozycjonowania. Dodatkowo przygotujemy spersonalizowaną ofertę pozycjonowania, dzięki której będziesz wiedział, jak przebiegać będzie pozycjonowanie strony.
Jak długo zajmować się trzeba pozycjonowaniem strony www?
SEO pozycjonowanie to proces ciągły, podobnie jak rozwijanie biznesu. W związku z tym SEO pozycjonowanie należy wykonać cały czas. Niestety przerywając proces, tracimy czas, który jest bardzo trudno nadrobić, ze względu, że Wasza konkurencja również wykonuje seo pozycjonowanie.
Czy pozycjonowanie stron internetowych obejmuje również szeptanki ?
Nie, nie wykonujemy szeptanek, ani tego typu marketingu. Uważamy, że tego typu działania mają obecnie znikomy wpływ na pozycjonowanie. SEO pozycjonowanie opieramy przede wszystkim na optymalizacji treści, seo technicznym oraz link building. Elementy te w naszej opinii dają najlepsze efekty przy pozycjonowaniu stron.
Czy pozycjonowanie stron internetowych jest pracochłonne?
Pozycjonowanie stron internetowych wymaga przede wszystkim technicznej wiedzy, którą wykorzystuje przy pozycjonowaniu stron.
Czy, przy pozycjonowaniu stron można zamówić dodatkowe linki w ramach content marketingu?
Tak, jak najbardziej. Usługa SEO pozycjonowanie nie jest usługą zamkniętą. Możemy w trakcie trwania dowolnie ją modyfikować i dostosowywać do zakresu SEO niezbędnego do osiągnięcia korzyści dla Ciebie. Dlatego usługa seo pozycjonowanie nie opiera się u nas o cenniki, a indywidualne dopasowanie do potrzeb Twojej strony www.
Czy posiadacie wiedzę i doświadczenie z zakresu SEO?
Tak, jak najbardziej. Jako pierwsza agencja w Polsce, otrzymaliśmy status partnera semrush.com (więcej https://www.semrush.com/agencies/icbm-polska-sp-z-o-o/)
Czy wykonujecie strony www?
Nie. Nie tworzymy stron internetowych. Nasza specjalizacja, oprócz reklamy płatnej, to pozycjonowanie stron www. Dlatego po stronę internetową powinieneś zgłosić się do firmy zajmującej się programowaniem. Natomiast na pewno podpowiemy na etapie tworzenia strony internetowej, o co należy zadbać, aby w przyszłości pozycjonowanie strony www przebiegało sprawnie.
Czy pozycjonowanie stron www wymaga od nas zatrudnienia osoby w firmie?
Nie ma takiej potrzeby. Pozycjonowanie stron www nie wymaga tworzenia etatu. Przekazywane przez nas uwagi, wystarczy, że przekażecie firmie, która odpowiada za utrzymanie waszej strony internetowej.
Czy objętość tekstów na naszej stronie internetowej ma znaczenie?
Tak, jak najbardziej objętość tekstów na Waszej stronie internetowej ma znaczenie.
Czy w ramach usługi weryfikujemy pod względem technicznym stronę internetową?
Tak, weryfikujemy stronę internetową pod względem technicznym. Dobrze technicznie przygotowane strony internetowe, ułatwiają pozycjonowanie stron.
Czy naszą stronę internetową możemy w jakiś sposób bezpłatnie zweryfikować pod kątem SEO?
Przede wszystkim weryfikacja strony internetowej możliwa jest za pomocą Google Search Console. Narzędzie jest to w pełni bezpłatne. Za pomocą GSC możecie podejrzeć co Google widzi na waszej stronie www. Jest to narzędzie wykorzystywane w pierwszym rzucie do weryfikacji stron www.
Kupiłem domenę, czy mogę od razu rozpocząć pozycjonowanie?
Sugerujemy rozpoczęcie pozycjonowania stron www dopiero po kilku miesiącach od momentu uruchomienia serwisu. Pozwoli to stronie www w pełni zaindeksować się w wyszukiwarce.
Czy domena stron www .pl jest łatwiejsza w pozycjonowaniu niż strony internetowe w domenie .com?
Tak, strony internetowe w domenie .pl, są łatwiejsze w pozycjonowaniu, niż strony internetowe w domenie .com.
Czy pozycjonowanie stron wygląda tak samo w każdej agencji SEO?
Pozycjonowanie stron opiera się w każdej agencji na podobnych założeniach, jednak mimo to pozycjonowanie stron może się różnić pomiędzy agencjami. Skuteczne pozycjonowanie stron to przede wszystkim wykładnik doświadczenia i umiejętności, ale również wiedzy technicznej. Każda agencja SEO prowadzi inne projektu, a zatem nabywa unikalne doświadczenie. Przez co pozycjonowanie stron może przebiegać w odmienny sposób. Nie należy jednak oceniać pozycjonowanie stron na tej podstawie, a wyłącznie pozycjonowanie stron powinno być oceniane na podstawie efektów, jakie przynosi. Należ też pamiętać, że pozycjonowanie stron związane jest z wiedzą interdyscyplinarną, poczynając od marketingu i działaniu wyszukiwarki, kończąc na elementach programowania.
Czym jest core web vitals ?
Core web vitals to element mający wpływ na pozycjonowanie stron www. W ramach core web vitals Google wprowadziło szereg czynników technicznych mających na celu ocenę strony. core web vitals mają wpływ na pozycjonowanie stron. Im wyższe wskaźniki, tym pozycjonowanie stron przynosi lepsze rezultaty. W związku z tym, rozpoczynając pozycjonowanie stron należy zacząć od sprawdzenia tych parametrów.