SXOWidoczność w wyszukiwarce (SEO) oraz User experience

SXO

Link building

Przygotowujemy strategię linkowania zewnętrznego. Profil linków opieramy o strony posiadające realnych użytkowników, dzięki czemu linki prowadzące do Twojego serwisu są bardziej wiarygodne.

Audyt techniczny on-site

Regularnie audytujemy Twój serwis pod kątem technicznej budowy SEO. Sprawdzamy poprawność znaczników HTML, agregacji informacji w serwisie i wielu innych parametrów. Wykonując wytyczne sprawiasz, że strona jest przyjazna technicznie dla wyszukiwarki.

RAPORTOWANIE DZIAłAń

Otrzymujesz od nas raport uwzględniający ruch w serwisie, liczbę konwersji i wartość konwersji. Dane zestawiamy z analogicznym okresem roku poprzedniego. Dodatkowo przesyłamy linki z publikacjami, informacje o słowach których pozycje poprawiły się oraz jak zmienia się liczba słów kluczowych w TOP 100, TOP 10, TOP3

User experience

Celem podejmowanych przez nas działań SEO jest poprawienie doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoim serwisem, ułatwienie użytkownikowi trafianie na odpowiednie podstrony oraz maksymalne ułatwienie użytkownikowi znalezienia tego, czego poszukuje.

Wyższa konwersja, większa sprzedaż

Działąjący bardzo szybko i zoptymalizowany technicznie serwis, w szczególności pod urządzenia mobilne to klucz do wyższych współczynników konwersji oraz większej sprzdaży.

Machine learining/metody statystyczne

Otrzymasz od nas wytyczne dotyczące treści na poszczególnych podstronach. Dane uzyskujemy dzięki wykorzystaniu metod statystycznych analizujących treści konkurencyjnych serwisów w TOP 10.

Działania SEO

Nasze kompetencje

STRATEGIA MARKETINGOWA ONLINE

Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.

DORADZTWO BIZNESOWE

Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.

Co nas wyróżnia

DATA DRIVEN

Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy

DEDYKOWANY OPIEKUN

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.

MACHINE LEARNING / AI

Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.

ANALITYKA INTERNETOWA

Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Model współpracy

Dowiedz się jak przebiega współpraca z nami

Analiza biznesu
Przygotowanie założeń strategii SXO(SEO)
Wyznaczenie wskaźników efektywnościowych (KPI)
Rozpoczęcie działań SXO(SEO)
Analiza

Case Study

+618
Przychodu
Sklep akwarystyczny online

Dobór odpowiednich narzędzi reklamowych. Dobór słów kluczowych. Optymalizacja i automatyzacja.

+315
Konwersji
Serwis automatyki przemysłowej

Rozbudowane kampanie produktowe (tekstowe) w połączeniu z kampaniami brandowymi.

+383
Przychodu
Sklep budowlany

Automatyzacja, machine learining, wykorzystanie doświadczenia i umiejętności.

+91
LEADÓW
Firma usługowo-budowlana

Rozbudowa lejka sprzedażowego. Zaawansowane listy odbiorców. Automatyzacja i Machine Learning

+138
Transakcji
Sklep online wyposażenie wnętrz

Wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej oraz rozwiązań Machine Learning

+77
Sprzedaży
Sklep z zabawkami online

Odpowiednia struktura kampanii reklamowych. Wdrożenie automatyzacji i Machine Learning.

Q&A

Najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze pytania dotyczące współpracy i kampanii SXO(SEO)
Co wchodzi w zakres usługi Zarządzania projektem SXO(SEO)?

Wybór strategii SXO(SEO) i jej bieżąca modyfikacja, bieżący audyt techniczny serwisu, przesyłanie wytycznych dotyczących treści w serwisie, publikacja artykułów na serwisach partnerskich, budowanie profilu linków zewnętrznych

Czy współpracujecie z wewnętrznymi działami SEO?

Tak, jak najbardziej. Bardzo często pełnimy rolę Menedżera projektu, który odpowiada za cały projekt SEO(SXO), ale wykonywana większość zadań jest przez wewnętrzny dział SEO.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.

Jaki model rozliczenia preferujecie?

Stała opłata abonamentowa, procent od przychodu lub model mieszany.

Jak ocenić, czy wykonujecie swoją pracę właściwie?

Każdą współpracę bronią przede wszystkim wyniki biznesowe. I one są podstawą do oceny naszej pracy. Dodatkowo otrzymujecie raport z informacjami jak zmienia się ruch w serwisie, jak zmieniają się konwersje w serwisie, trend zmian liczby słów kluczowych TOP 100, TOP 10, TOP3, zmiany pozycji wybranych słów kluczowych

Po jakim okresie można oceniać kampanie?

Sugerowany okres oceny wyników naszej pracy to 6 miesiący.

Jak wygląda raportowanie SXO(SEO)?

Po zakończeniu każdego Okresu rozliczeniowego otrzymujecie raport z informacjami: jak zmienia się ruch w serwisie, jak zmieniają się konwersje w serwisie, trend zmian liczby słów kluczowych TOP 100, TOP 10, TOP3, zmiany pozycji wybranych słów kluczowych

ICBM logo
Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana. Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu