Agencja SEM - Performance Marketing

Wsparcie
3 Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę
Godziny pracy
Pn - pt 9:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Reklama podążająca

Reklama podąża za użytkownikiem, który odwiedził Twoją stronę internetową.

Reklama dynamiczna

Produkty w reklamach wyświetlają się dynamicznie. To jaki produkt użytkownik obejrzy w reklamie zależy od stron z produktami, które oglądał w Waszym serwisie.

Klienci, którzy są najbardziej skłonni do zakupu

Dzięki listom remarketingowym, możemy wyświetlać się częściej użytkownikom, którzy są bardziej zaangażowani w przeglądanie Waszej strony, a dzięki temu występuje większe prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Przykładowe miejsce na baner
Treść strony / artykuł
Przykładowe miejsce na baner
Przykładowe miejsce na baner
Przykładowe miejsce na baner
Interaktywny obrazek

NR 1 - PERFORMANCE MARKETING

Proces realizacj kampanii reklamowej


Każda tworzona przez nas kampania optymalizowana jest pod kątem zwiększenia zasięgu i dotarcia do jak największej liczby unikalnych użytkowników.

Zamów ofertę
Targetowanie behawioralne

Ponad 2 mln miejsc reklamowych

Reklamy w HTML5

KAMPANIA W SIECI REKLAMOWEJ

Sieć reklamowa GDN jest największym programem reklamowym na świecie. Wasza kampania może wyświetlić się na każdej stronie, korzystających z zasobów reklamowych. Obecnie w sieci reklamowej znaleźć można strony o różnej tematyce i różnej wielkości – od ogólnopolskich serwisów informacyjnych po strony o niszowej tematyce. Możliwe jest też korzystanie z wiedzy i pasji milionów blogerów. To oni tworzą treści, których szukają Wasi potencjalni klienci. My natomiast umieszczamy Wasze reklamy pośród tych treści.

REKLAMA W SIECI REKLAMOWEJ

Kampania w sieci reklamowej wyświetlana jest w formie banerów graficznych (statycznych lub dynamicznych) oraz reklam tekstowych. System umożliwia wyświetlanie reklam w 15 różnych rozmiarach. Sieć reklamowa to też aplikacje mobilne, w których możliwe jest wyświetlanie reklam.

KLUCZ DO SKUTECZNOŚCI

Kampania w sieci reklamowej jest skuteczna w przypadku zastosowania odpowiednich kryteriów targetowania. Tylko dzięki temu dotrzemy do użytkowników, którzy są Waszymi potencjalnymi klientami.

Kampanie w sieci reklamowej GDN możemy targetować po następujących kryteriach:

- wiek/płeć,
- lokalizacja/język,
- słowo kluczowe,
- zainteresowania
- odbiorcy produktów

KOMPLEKSOWE WSPARCIE

Pomożemy Twojej firmie wykorzystać to narzędzie reklamowe do dotarcia Twoich klientów w odpowiednim momencie. Poprzez poprawne skonfigurowanie GA określić będziemy mogli precyzyjnie charakterystykę klienta kupującego Twojego produkty/usługi, a przez to możliwe będzie poprawne targetowanie kampanii w sieci reklamowej GDN. Wykonana przez nas praca przełoży się na sukces Twojej kampanii.

  • Start
  • Wdrożenie
  • Utworzenie konta GA
  • Analiza Waszego serwisu internetowego
  • Wybór narzędzi reklamowych
  • Określenie sposobu mierzenia efektów
  • Określenie parametrów do których optymalizowana będzie kampania.
  • 1-3 miesiąc
  • Realizacja
  • Przygotowanie i uruchomienie kampanii reklamowej w wyszukiwarce.
  • Copywriting reklam. Dodanie rozszerzeń.
  • Ustawienie zakresu raportowania.
  • Konfiguracja GA i analityki internetowej.
  • Przeszkolenie z wykorzystania analityki internetowej i GA.
  • Optymalizacja kampanii reklamowej.
  • 4 miesiąc Najbardziej popularny
  • Analiza
  • Rekomendowany okres po którym należy dokonać oceny skuteczności kampanii
  • Kolejne miesiące
  • Rozwój
  • Zaawansowana analityka internetowa ruchu.
  • Analiza modelu zachowania użytkownika.
  • Analizę modelu atrybucji.
  • Dalsza optymalizacja kampanii.
  • Propozycje wykorzystania kolejnych narzędzi.

NR 1 - efektywność

Postaw na skuteczność i doświadczenie. Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.

Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu.

TOP

Utwórz konto

Zapomniałeś/łaś danych do logowania?

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego