Google ADSZarządzanie kampanią reklamową Google Ads

Kampania Google Ads

NAJEFEKTYWNIEJSZA FORMA REKLAMY ONLINE

90% użytkowników Internetu w Polsce szuka informacji, produktów i usług za pomocą wyszukiwarki Google.pl

NATYCHMIASTOWY EFEKT

Reklama w wyszukwiarce widoczna jest od razu po uruchomieniu kampanii reklamowej. Twoja firma staje się widoczna.

POTENCJALNI KLIENCI

Reklama Twojej firmy pojawia się na frazy, jakie wpisują w wyszukiwarce Twoi potencjalni klienci, szukający produktów lub usług.

MIERZALNE EFEKTY

Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych

KONTROLA NAD WYDATKAMI

W zależności od osiąganych efektów jesteśmy w pełni kontrolować koszty reklamy, przez co możesz planować swoje wydatki reklamowe.

PłATNOŚć ZA KLIKNIĘCIE

Płacisz wyłącznie, kiedy użytkownik kliknie w Twoją reklamę.

Kampanie Google Ads

Nasze kompetencje

CERTYFIKATY I DOŚWIADCZENIE

W prowadzonej dla Ciebie kampanii linków sponsorowanych korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod prowadzenia kampanii Google Ads. Zrealizowaliśmy już ponad 1000 kampanii dla firm z różnych branż, przez co możesz być pewny, że kampania, jaką stworzymy na potrzeby Twojego projektu, będzie prowadzona w oparciu o innowacyjne metody i wysokie standardy.

STRATEGIA MARKETINGOWA ONLINE

Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.

DORADZTWO BIZNESOWE

Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.

GOOGLE PARTNER PREMIER

Aktywnie uczestniczyliśmy w programach - Google Partner Rising Stars oraz Digital Champion - skierowanych do wyselekcjonowanych agencji SEM na rynku polskim. Od 2014 jesteśmy Partnerem Google, a od 2017 roku partnerem Google Premier.

KAMPANIE REKLAMOWE 2.0

Zarządzane przez nas kampanie linków sponsorowanych posiadają m.in. reklamy tekstowe, reklamy displayowe, strategie ustalania stawek - zautomatyzowane oparte o mechanizmy Machine Learining (Google AI). Aktywnie wykorzystujemy również rekomendacje na koncie Google Ads. Dzięki temu możecie mieć pewność, że zarządzane przez nas kampanie reklamowe Google Ads działają efektywnie.

Doradzamy i mierzymy

Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie reklamy online. Przygotujemy strategię marketingu online z wykorzystaniem kampanii Google Ads. Przekonasz się, że wykorzystanie innowacyjnych narzędzi oraz transparentność współpracy pozwoli zbudować nam długoterminową relacje biznesową w której będziemy dążyć do rozwoju Twojego biznesu. Każda tworzona przez nas kampania optymalizowana jest pod kątem zwiększenia liczby konwersji. W przypadku wielu biznesów jest to sprzedaż online, liczba wysłanych zapytań (maili, formularzy), liczba telefonów. Powtarzalność sprawi, że możliwe będzie uzyskanie większego zasięgu kampanii reklamowych Google Ads i uzyskanie większej ilości konwersji. Dzięki czemu możliwy będzie rozwój Twojego biznesu. A my staniemy się Twoim partnerem biznesowym na długie lata.

Co nas wyróżnia

DATA DRIVEN

Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy

DEDYKOWANY OPIEKUN

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.

MACHINE LEARNING / AI

Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.

ANALITYKA INTERNETOWA

Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Model współpracy

Dowiedz się jak przebiega współpraca z nami

Analiza biznesu
Dobór narzędzi reklamowych
Wyznaczenie wskaźników efektywnościowych (KPI)
Uruchomienie kampanii Google Ads
Analityka internetowa / machine learning
Skalowanie kampanii
TWORZENIE KAMPANII GOOGLE ADS

Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Google Ads

#1 Dobór najskuteczniejszych słów kluczowych
#2 Zbudowanie kampanii zgodnie z wysokiej jakości standardami
#3 Stworzenie reklam tekstowych
#4 Dodanie rozszerzeń reklam
#5 Ustawienie lokalizacji, na którą będzie wyświetlana reklama
#6 Ustawienie harmonogramu wyświetlania reklam
#7 Dobór odpowiedniej strategii ustalania stawek
#8 Uruchomienie rozwiązań opartych o Machine Learning
#9 Analizowanie kampanii i bieżąca praca
#10 Raportowanie skuteczności kampanii
Analiza

Case Study

+618
Przychodu
Sklep akwarystyczny online

Dobór odpowiednich narzędzi reklamowych. Dobór słów kluczowych. Optymalizacja i automatyzacja.

+315
Konwersji
Serwis automatyki przemysłowej

Rozbudowane kampanie produktowe (tekstowe) w połączeniu z kampaniami brandowymi.

+383
Przychodu
Sklep budowlany

Automatyzacja, machine learining, wykorzystanie doświadczenia i umiejętności.

+91
LEADÓW
Firma usługowo-budowlana

Rozbudowa lejka sprzedażowego. Zaawansowane listy odbiorców. Automatyzacja i Machine Learning

+138
Transakcji
Sklep online wyposażenie wnętrz

Wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej oraz rozwiązań Machine Learning

+77
Sprzedaży
Sklep z zabawkami online

Odpowiednia struktura kampanii reklamowych. Wdrożenie automatyzacji i Machine Learning.

Q&A

Najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze pytania dotyczące współpracy i kampanii Google Ads
Czy mam dostęp do konta Google Ads?

Tak, otrzymujesz pełny dostęp do konta Google Ads.

Komu wpłacam budżet reklamowy Google Ads?

Środki wpłacacie bezpośrednio do Google. W związku z tym masz pewność, że pokrywane są z nich koszty kliknięć/wyświetleń/obejrzeń reklamy.

Nie mam konta Google Ads. Kto tworzy konto reklamowe Google Ads?

Możemy działać zarówno na stworzonym przez Ciebie koncie Google Ads, jak i możemy stworzyć konto Google Ads w Twoim imieniu. Wybór pozostawiamy Tobie

Co dzieje się z kontem Google Ads po zakończonej współpracy?

Konto Google Ads zostawiamy Tobie. Istnieje też możliwość również archiwizacji w naszych zasobach.

Co wchodzi w zakres usługi Zarządzania kampanią Google Ads?

Stworzenie kampanii reklamowej, połączenie konta Google Ads z Google Analytics, konfiguracja kont Google Ads/Merchant Center, wdrożenie mechanizmów Machine Learning bieżąca praca nad kampanią reklamową Google Ads.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.

Jaki model rozliczenia preferujecie?

Procent od wydatków, procent od przychodu lub model mieszany.

Jak ocenić, czy wykonujecie swoją pracę właściwie?

Każdą kampanie reklamową bronią przede wszystkim wyniki biznesowe. I one są podstawą do oceny naszej pracy. Dodatkowo na koncie dostępna jest kolumna Wynik Optymalizacji, gdzie można obejrzeć ocenę kampanii przez mechanizmy dostępne w Google Ads.

Po jakim okresie można oceniać kampanie?

Sugerowany okres oceny wyników kampanii to 3 miesiące. Jednak korzyści biznesowe kampanie Google Ads przynoszą już od pierwszego dnia uruchomienia. Należy też pamiętać, że nad niektórymi kampaniami pracujemy latami - podnosząc cały czas ich efektywność, dostosowując ciągle do zmian jakie zachodzą wśród użytkowników.

Jak wygląda raportowanie kampanii?

Nie tworzymy dodatkowych raportów w związku z tym, że żyjemy w świecie webowych narzędzi internetowych. Korzystamy z Google Analytics, które zapewnia dostęp do wyników kampanii w czasie rzeczywistym (24 h / 7 dni). Naturalnie przeszkalimy Ciebie z wykorzystania Google Analytics, abyś mógł w dowolnym momencie znaleźć niezbędne dane.

Czy przed uruchomieniem kampanii będę musiał dokonywać zmian w kodzie serwisu?

Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics.

Czy wdrożycie za nas kody w naszym serwisie?

Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.

Czym różnią się reklamy Google Ads od Google Adwords (Google Ads Adwords)?

To jest ten sam program reklamowy. Google Adwords funkcjonowało od początków działania reklamy w Google. Zmiana nazwy z Google Adwords na Google Ads nastąpiła w 2018 roku.

Czemu warto polecić prowadzenie kampanii Google Ads agencji SEM?

Agencja marketingu internetowego posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych dla firm z wielu branż. Wypromujemy Twoją stronę. Dobierzemy odpowiedni typ kampanii. Będziemy prowadzić działania w sieci reklamowej, sieci wyszukiwania oraz serwisach partnerskich. Kampanię Google skonfigurujemy tak, aby reklamy tekstowe, reklamy graficzne, reklamy video wyświetlały się na urządzeniach Twoich potencjalnych klientów.

Co składa się na reklamy Google Ads?

Na reklamy Google Ads składają się reklamy w sieci reklamowej Google, reklama w wynikach wyszukiwania, reklamy wideo.

Jak pobierana jest płatność za reklamę w wyszukiwarce Google?

Linki sponsorowane rozliczane sią w koszcie per click (pay per click). Koszt kliknięcia jest inny dla każdego słowa kluczowego. Mechanizm ustalania stawki za kliknięcie opiera się o aukcje internetową.

Czy możemy zmierzyć połączenie na nasz numer telefonu?

Tak, jak najbardziej możemy zmierzyć połączenie na numer telefonu stacjonarnego, czy komórkowego. Wymaga to wdrożenia odpowiednich kodów lub skorzystania z dodatkowych narzędzi.

Czy w reklamach Google można reklamować każdą stron internetową?

Nie. System reklamowy Google Ads ma pewne ograniczenia związane z treściami stron internetowych, które chcemy reklamować. Wszystkie treści, które są zabronione opisane zostały w zasadach reklamowych Google Ads. Zasady te są na bieżąco aktualizowane.

Czy można wgrać bazy e mail klientów do systemu?

Tak, możemy stworzyć listy odbiorców opartą o adresy e-mail Waszych klientów.

Czy każdy z typów kampanii Google Ads wymaga optymalizacji kampanii?

Tak, każda z reklam Google wymaga optymalizacji. Optymalizacja różni się w zależności od narzędzia. w kampaniach tekstowych optymalizujemy np. słowa kluczowe. Natomiast np. reklamy wideo wymagają optymalizacji względem odbiorców Twoich reklam.

Który z typów kampanii w reklamach Google pozwala osiągnąć największy zasięg reklamowy?

Do typów kampanii, które pozwalają osiągnąć największy zasięg zaliczamy reklamy wideo oraz w sieci reklamowej.

Który typ kampanii pozwala na wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania?

Typ kampanii umożliwiający wyświetlanie reklam w wyszukiwarce to kampania tekstowa oraz kampania PLA.

Które typy kampanii są w Waszej opinii najskuteczniejsze?

Typ kampanii należy dobierać do celu kampanii. To on decyduje o skuteczności. Dlatego nie można z góry założyć, że któryś typ kampanii jest mniej lub bardziej skuteczny.

Czy osiągniemy wyższą skuteczność kampanii dzięki wysokiemu wskaźnikowi Page Speed?

Twoją stronę będziemy promować skuteczniej, kiedy będzie ona szybko działała na urządzeniach mobilnych.

Czy optymalizacja kampanii wykonywana jest cyklicznie?

Tak, systematycznie prowadzimy działania mające na celu poprawić kampanię Google.

Gdzie dzięki Google Ads (Google Ads Adwords) wyświetli się moja reklama?

Reklama dzięki Google Ads wyświetli się w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe), w sieci reklamowej (reklamy graficzne) oraz w serwisie Youtube (reklamy wideo). Dzięki Google Ads Twoja reklama będize widoczna wśród użytkowników, którzy szukają usług i produktów takie jak Twoje.

W którym miejscu wyników wyszukiwania system Google Ads wyświetli moje reklamy w wyszukiwarce?

Reklamy w wyszukiwarce Google pojawiają się, kiedy użytkownik wpisze słowo kluczowe do wyszukiwarki Google. Reklamy pojawią się na górze lub na dole strony wyników wyszukiwania Google. Reklamy przenosić będą na Twoją strone internetową.

Czy dzięki Google Ads (Google Adwords) dotrę do potencjalnych klientów?

Tak, potencjalni klienci odwiedzą Twoją stronę internetową. Reklama przekieruje użytkowników do strony docelowej.

Jak rozliczane są kliknięcia słów kluczowych w wynikach wyszukiwania?

Opłata pobierana jest za kliknięcie cost per click.

Jak osiągane są cele biznesowe za pomoca reklam Google?

Można osiągnąć skuteczność kampanii dzięki dobrze dobranej grupy docelowej.

Czy dobieracie słowa kluczowe w kampanii AdWords ?

Tak dobieramy słowa kluczowe do kampanii AdWords.

W jaki sposób dobieracie słowa do kampanii AdWords?

Opieramy się o doświadczenie, aby dobrać jak najlepiej słowa do kampanii AdWords.

Czy kampanie Google Ads mogą wspierać punkty stacjonarne?

Google Ads AdWords jak najbaridzej mogą wspierać biznes lokalny. Kampanie Google posiadają specjalny rodzaj kampanii do promowania biznesów lokalnych. Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji z urządzeń użytkowników możliwe jest wyświetlanie reklamy w Google, użytkownikom znajdującym się w pobliżu Waszego biznesu. Sprawia to, że reklamy w Google docierają do użytkowników, którzy mogą Was odwiedzić.

Czym reklama w google różni się od innych reklam internetowych?

Reklama w Google to przede wszystki skuteczność, kontrola i efekty. Poprzez reklamy w Google Ads docieramy do właściwych użytkowników, we właściwym czasie. Reklama w Google działa tak, że jak użytkownik wpisuję frazę w wyszukiwarkę, to pojawia się reklama w Google Ads. Powiązanie wyświetlenie reklam Google ads z interncją użytkownika (wpisanie słowa kluczowego) pozwala osiągnąć całkiem zadawalające efekty. W sieci wyszukiwania użytkownik wpisuje słowa kluczowe. Po czym pojawia się reklama (w tym też adres url). Po naciśnięciu w reklamę na stronie wyników wyszukiwania, przeniesiony zostaje na stronę docelową. W ten sposón możliwe jest dotracie do właściwych użytkowników. Dlatego z Google Ads warto korzystać.

Czym jest wynik jakości reklam Google Ads?

Wynik jakości reklam Google Ads jest sposobem oceny konta reklamowego Google Ads, kampanii Google Ads, reklam Google Ads. Pod uwagę brane są m.in. jakość strony docelowej, współczynnik klikalności, dane historyczne reklam Google Ads. Wynik jakości, jest elementem wpływającym na aukcje w Google Ads - im wyższy wynik jakości tym potrzebujemy niższą stawkę CPC, aby utrzymac naszą pozycję w reklamach Google.

Czym różni się pozycjonowanie (SEO) od kampanii Google AdWords?

Pozycjonowanie (SEO) to usługa mająca na celu poprawę pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. Kampanie Google AdWords to reklama płatna, za którą płacimy za kliknięcia (CPC). Pozycjonowanie (SEO) powoduje zmianę pozycji naszej strony w wynikach wyszukiwania, które znajdują się poniżej reklam. Pozycjonowanie (SEO) również wymaga od nas działania, a co za tym idzie potrzebujemy budżet reklamowy, który ponosić będziemy na działania SEO. O ile w przypadku Google Ads, budżet przeznaczany jest na kliknięcia (CPC). W przypadku pozycjonowania opłacić musimy działania, które spowodują poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie (SEO) wymaga czasu, aby zobaczyć efekty naszych działać. Wykupując reklamę płatną CPC (płatność za kliknięcia), efekt jest widoczny od razu, a opłaty ponoszone są za kliknięcia. Pozycjonowanie (SEO) daje nam trwalsze wyniki i nie ponosimy kosztów za pojedyncze kliknięcia, a jedynie opłaty za prowadzenie prac związanych z poprawią wyników. W przypadku odpowiedniego dobrania grupy odbiorców i słów kluczowych, wyniki osiągane przez SEO mogą być lepsze niż w przypadku reklamy płatnej. Należy pamiętać, że wszystko zależy od branży oraz formy działań na jakie się zdecydowaliśmy.

Czy reklamy Google Ads opierają się o słowa kluczowe i grupy odbiorców?

Tak, jak najbardziej możemy wybrac słowa kluczowe. Dodatkowo możemy dodać grupy odbiorców (grupy docelowej ), do każdego typu kampanii. Ponadto wybieramy stronę docelową na którą ma przekierowywać reklama

Czy na reklamę muszę mieć określony budżet?

Określony miesięczny budżet na reklamę ułatwia zarządzanie kampanią. Na przykład mając 1000 zł miesięcznie, mamy budżet 33 zł/dzień. Innym przykład to budżet 6000 zł - dzienny budżet to 200 zł/dzień. Kolejny przykład to 12 000 zł/miesiąc daje nam 400 zł/dzień. Ostatni przykład to 30 000 zł/dzień. Daje nam to 1000 zł/dzień.

Czy koszt budżetu mogę ponosić raz w miesiącu?

To zależy. Sposób rozliczania budżetu zalezy od sposobu w jaki chcemy ten koszt rozliczyć. Możemy podpiąć kartę i ponosić koszt co 2000 zł. Możemy też ustawić fakturowanie miesięczne i ponosić raz miesięcznie koszty budżetu.

Czy posiadacie cennik swoich usług lub działań? Jaki koszt muszę ponosić?

Nie posiadamy stałego cennik. Koszt zależy od wielu czynników. Każdorazowo przygotowywujemy spersonalizowaną propozycję współpracy wraz z cennikiem. Otrzymanie takiego dokumentu pozwala poznać koszt i nasz cennik za nasze działania w przypadku konkretnego projektu.

Czy macie przykład witryny z jakiejkolwiek branży, która jest najlepiej stworzona pod reklamę online?

Nie posiadamy witryny, którą możemy pokazywać. Jako przykład witryny dobrze skonstruowanej możemy dać przykład naszej witryny. Praca nad witryną kosztuje dużo pracy. Ilość pracy jaką trzeba włożyć zależy od branży.

ICBM logo
Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana. Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu