Kampania Google Ads
90% użytkowników Internetu w Polsce szuka informacji, produktów i usług za pomocą wyszukiwarki Google.pl
Reklama w wyszukwiarce widoczna jest od razu po uruchomieniu kampanii reklamowej. Twoja firma staje się widoczna.
Reklama Twojej firmy pojawia się na frazy, jakie wpisują w wyszukiwarce Twoi potencjalni klienci, szukający produktów lub usług.
Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych
W zależności od osiąganych efektów jesteśmy w pełni kontrolować koszty reklamy, przez co możesz planować swoje wydatki reklamowe.
Płacisz wyłącznie, kiedy użytkownik kliknie w Twoją reklamę.
Nasze kompetencje
W prowadzonej dla Ciebie kampanii linków sponsorowanych korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod prowadzenia kampanii Google Ads. Zrealizowaliśmy już ponad 1000 kampanii dla firm z różnych branż, przez co możesz być pewny, że kampania, jaką stworzymy na potrzeby Twojego projektu, będzie prowadzona w oparciu o innowacyjne metody i wysokie standardy.
Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.
Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.
Aktywnie uczestniczyliśmy w programach - Google Partner Rising Stars oraz Digital Champion - skierowanych do wyselekcjonowanych agencji SEM na rynku polskim. Od 2014 jesteśmy Partnerem Google, a od 2017 roku partnerem Google Premier.
Zarządzane przez nas kampanie linków sponsorowanych posiadają m.in. reklamy tekstowe, reklamy displayowe, strategie ustalania stawek - zautomatyzowane oparte o mechanizmy Machine Learining (Google AI). Aktywnie wykorzystujemy również rekomendacje na koncie Google Ads. Dzięki temu możecie mieć pewność, że zarządzane przez nas kampanie reklamowe Google Ads działają efektywnie.
Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie reklamy online. Przygotujemy strategię marketingu online z wykorzystaniem kampanii Google Ads. Przekonasz się, że wykorzystanie innowacyjnych narzędzi oraz transparentność współpracy pozwoli zbudować nam długoterminową relacje biznesową w której będziemy dążyć do rozwoju Twojego biznesu. Każda tworzona przez nas kampania optymalizowana jest pod kątem zwiększenia liczby konwersji. W przypadku wielu biznesów jest to sprzedaż online, liczba wysłanych zapytań (maili, formularzy), liczba telefonów. Powtarzalność sprawi, że możliwe będzie uzyskanie większego zasięgu kampanii reklamowych Google Ads i uzyskanie większej ilości konwersji. Dzięki czemu możliwy będzie rozwój Twojego biznesu. A my staniemy się Twoim partnerem biznesowym na długie lata.
Co nas wyróżnia
Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.
Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.
Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Google Ads
Case Study
Najczęstsze pytania
Tak, otrzymujesz pełny dostęp do konta Google Ads.
Środki wpłacacie bezpośrednio do Google. W związku z tym masz pewność, że pokrywane są z nich koszty kliknięć/wyświetleń/obejrzeń reklamy.
Możemy działać zarówno na stworzonym przez Ciebie koncie Google Ads, jak i możemy stworzyć konto Google Ads w Twoim imieniu. Wybór pozostawiamy Tobie
Konto Google Ads zostawiamy Tobie. Istnieje też możliwość również archiwizacji w naszych zasobach.
Stworzenie kampanii reklamowej, połączenie konta Google Ads z Google Analytics, konfiguracja kont Google Ads/Merchant Center, wdrożenie mechanizmów Machine Learning bieżąca praca nad kampanią reklamową Google Ads.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
Procent od wydatków, procent od przychodu lub model mieszany.
Każdą kampanie reklamową bronią przede wszystkim wyniki biznesowe. I one są podstawą do oceny naszej pracy. Dodatkowo na koncie dostępna jest kolumna Wynik Optymalizacji, gdzie można obejrzeć ocenę kampanii przez mechanizmy dostępne w Google Ads.
Sugerowany okres oceny wyników kampanii to 3 miesiące. Jednak korzyści biznesowe kampanie Google Ads przynoszą już od pierwszego dnia uruchomienia. Należy też pamiętać, że nad niektórymi kampaniami pracujemy latami - podnosząc cały czas ich efektywność, dostosowując ciągle do zmian jakie zachodzą wśród użytkowników.
Nie tworzymy dodatkowych raportów w związku z tym, że żyjemy w świecie webowych narzędzi internetowych. Korzystamy z Google Analytics, które zapewnia dostęp do wyników kampanii w czasie rzeczywistym (24 h / 7 dni). Naturalnie przeszkalimy Ciebie z wykorzystania Google Analytics, abyś mógł w dowolnym momencie znaleźć niezbędne dane.
Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics.
Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.
To jest ten sam program reklamowy. Google Adwords funkcjonowało od początków działania reklamy w Google. Zmiana nazwy z Google Adwords na Google Ads nastąpiła w 2018 roku.
Agencja marketingu internetowego posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych dla firm z wielu branż. Wypromujemy Twoją stronę. Dobierzemy odpowiedni typ kampanii. Będziemy prowadzić działania w sieci reklamowej, sieci wyszukiwania oraz serwisach partnerskich. Kampanię Google skonfigurujemy tak, aby reklamy tekstowe, reklamy graficzne, reklamy video wyświetlały się na urządzeniach Twoich potencjalnych klientów.
Na reklamy Google Ads składają się reklamy w sieci reklamowej Google, reklama w wynikach wyszukiwania, reklamy wideo.
Linki sponsorowane rozliczane sią w koszcie per click (pay per click). Koszt kliknięcia jest inny dla każdego słowa kluczowego. Mechanizm ustalania stawki za kliknięcie opiera się o aukcje internetową.
Tak, jak najbardziej możemy zmierzyć połączenie na numer telefonu stacjonarnego, czy komórkowego. Wymaga to wdrożenia odpowiednich kodów lub skorzystania z dodatkowych narzędzi.
Nie. System reklamowy Google Ads ma pewne ograniczenia związane z treściami stron internetowych, które chcemy reklamować. Wszystkie treści, które są zabronione opisane zostały w zasadach reklamowych Google Ads. Zasady te są na bieżąco aktualizowane.
Tak, możemy stworzyć listy odbiorców opartą o adresy e-mail Waszych klientów.
Tak, każda z reklam Google wymaga optymalizacji. Optymalizacja różni się w zależności od narzędzia. w kampaniach tekstowych optymalizujemy np. słowa kluczowe. Natomiast np. reklamy wideo wymagają optymalizacji względem odbiorców Twoich reklam.
Do typów kampanii, które pozwalają osiągnąć największy zasięg zaliczamy reklamy wideo oraz w sieci reklamowej.
Typ kampanii umożliwiający wyświetlanie reklam w wyszukiwarce to kampania tekstowa oraz kampania PLA.
Typ kampanii należy dobierać do celu kampanii. To on decyduje o skuteczności. Dlatego nie można z góry założyć, że któryś typ kampanii jest mniej lub bardziej skuteczny.
Twoją stronę będziemy promować skuteczniej, kiedy będzie ona szybko działała na urządzeniach mobilnych.
Tak, systematycznie prowadzimy działania mające na celu poprawić kampanię Google.
Reklama dzięki Google Ads wyświetli się w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe), w sieci reklamowej (reklamy graficzne) oraz w serwisie Youtube (reklamy wideo). Dzięki Google Ads Twoja reklama będize widoczna wśród użytkowników, którzy szukają usług i produktów takie jak Twoje.
Reklamy w wyszukiwarce Google pojawiają się, kiedy użytkownik wpisze słowo kluczowe do wyszukiwarki Google. Reklamy pojawią się na górze lub na dole strony wyników wyszukiwania Google. Reklamy przenosić będą na Twoją strone internetową.
Tak, potencjalni klienci odwiedzą Twoją stronę internetową. Reklama przekieruje użytkowników do strony docelowej.
Opłata pobierana jest za kliknięcie cost per click.
Można osiągnąć skuteczność kampanii dzięki dobrze dobranej grupy docelowej.