Display&Video 360
Lepsza współpraca. Lepsze wyniki. Lepsze miejsca reklamowe. To podstawe cechy kampanii reklamowych Display&Video 360.
Wysokiej jakości powierzchnie reklamowe udostępnianę przez czołowych wydawców w Polsce i na świecie.
Zaawansowane funkcje. Zakup od zewnętrznych partnerów lub wgrywanie włąsnych list odbiorców. To tylko część z funkcji zaawansowanego zarządzania odbiorcami.
Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych
W zależności od osiąganych efektów jesteśmy w pełni kontrolować koszty reklamy, przez co możesz planować swoje wydatki reklamowe.
Display&Video 360 to narzędzie umożliwiające zarządzaniem w jednym miejscu kampaniami reklamowymi u różnych wydawców.
Zakup powierzchni reklamowej, w przypadku programmatic, odbywa się za pomocą DSP, czyli Demand Side Platform. Reklamodawca może kupić odsłonę dopiero w momencie wyświetlania reklamy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu, gdzie z góry określamy, ile wyświetleń reklamy kupujemy, a wydawca zarządza emisjami. Cena reklamy zakupionej w modelu programmatic buying może być znana wcześniej (fixed price) lub być konsekwencją aukcji w czasie rzeczywistym (real time bidding - RTB). W tym modelu ceny są urealnione, ponieważ wynikają z aktualnego popytu i podaży.
Co nas wyróżnia
Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.
Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.
Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Display&Video 360
Case Study
Najczęstsze pytania
Nie udzielamy dostępu do konta Display&Video 360.
Ustalona opłata za kampanie Display&Video 360 wpłacana jest bezpośrednio do nas. W przypadku rozpoczynania współpracy, preferujemy przedpłaty.
Nie ma takiej potrzeby. Działania prowadzimy u nas na koncie Display&Video 360.
Tak, jak najbardziej.
Podawana przez nas opłata jest sumą ostateczną. Uwzględnia ona wszystkie koszty takie jak opłaty technologiczne, wynagrodzenie dla wydawców, nasze wynagrodzenie.
Po zakończonej kampanii przesyłamy raporty w XLS/PDF z najważniejszymi danymi dotyczącymi kampanii.
Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics, Floodlight.
Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.