Agencja SEM - Performance Marketing

Wsparcie
3 Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę
Godziny pracy
Pn - pt 9:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Programmatic

zautomatyzowany, masowy zakup powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym
  • #programmatic
  • #googlemarketingplatform
  • #display&video360
  • #floodlight
  • #realtimebidding

Optymalne wykorzystanie budzetu na reklamę w internecie

Wypełnij brief a przedstawimy Ci spersonalizowaną ofertę
W dół
Czym różni się tradycyjny zakup reklamy
od zakupu w modelu programmatic buying

Zakup powierzchni reklamowej, w przypadku programmatic, odbywa się za pomocą DSP, czyli Demand Side Platform. Reklamodawca może kupić odsłonę dopiero w momencie wyświetlania reklamy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu, gdzie z góry określamy, ile wyświetleń reklamy kupujemy, a wydawca zarządza emisjami.

Cena reklamy zakupionej w modelu programmatic buying może być znana wcześniej (fixed price) lub być konsekwencją aukcji w czasie rzeczywistym (real time bidding - RTB). W tym modelu ceny są urealnione, ponieważ wynikają z aktualnego popytu i podaży.

Programmatic
Co wyróżnia programmatic marketing?

Precyzyjne targetowanie w oparciu o dane dotyczące odbiorców i zaawansowaną analitykę

To znaczy, że dopiero "znając" naszego potencjalnego odbiorcę, możemy zadecydować czy chcemy mu wyświetlić naszą reklamę.

Wypełnij brief a przedstawimy Ci spersonalizowaną ofertę
Targetowanie może odbywać się m.in. po:
Języku języku
Zainteresowaniach zainteresowanych
tematach tematach
lokalizacji lokalizcji
cookies cookies
listach remarketingowych listach remarketingowych

co umożliwia precyzyjne dotarcie do wartościowych odbiorców

Koło możliwości
Czym są i co umożliwiają floodlight oraz jeden cappaing?

Floodlight to system śledzenia konwersji na potrzeby platformy Google Marketing Platform. Jego zastosowanie pozwala na szybsze zbieranie danych o użytkowniku, co jest niezwykle ważne w przypadku sprzedaży online. Dzięki floodlight możemy bardzo szybko wyświetlić reklamę użytkownikowi, który porzucił koszyk zakupowy i zachęcić go do powrotu zanim konkurencja zwabi go do siebie.

Pojęciem capping określą się ograniczenie liczby odsłon danej reklamy przypadających na konkretnego użytkownika w danym czasie. Google Marketing Platform umożliwia ustawienie jednego cappingu dla wielu kanałów i kampanii. Dzięki czemu nie tracimy budżetu na wielokrotne wyświetlanie reklamy temu samemu użytkownikowi.

D360 logo Programmatic - szczegóły oferty

Do obsługi kampanii reklamowych w modelu programmatic używamy Google Marketing Platform, a dokładnie produktu Display&Video 360 oraz Campaign Manager. Dzięki czemu możemy wykorzystywać dane o użytkownikach, zgromadzone w trakcie realizowanych wcześniej kampanii Google Ads i Youtube, do targetowania w kampanii RTB. Istnieje również możliwość zakupu gotowej bazy plików cookies oraz stworzenia Twojej własnej - z uwzględnieniem legalności ochrony danych osobowych i zgodności z RODO.

Zaletę Display & Video 360 jest również to, że zawiera około dwustu metryk do raportowania wyników kampanii, w tym raporty weryfikacyjne. Dzięki temu raporty są bardzo szczegółowe i są doskonałym źródłem informacji w przypadku kolejnych kampanii. Zarządzanie danymi dotyczącymi ruchu jest bardzo proste, ponieważ są widoczne w Google Analytics.

Wykorzystaj możliwości,
jakie daje technologia programmatic

Dotrzyj ze swoim przekazem reklamowym do precyzyjnie określonej grupy odbiorców - dokładnie wtedy, gdy chcesz i płacąc tyle, ile chcesz.

Wypełnij brief a przedstawimy Ci spersonalizowaną ofertę

Utwórz konto

Zapomniałeś/łaś danych do logowania?

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego