WSPARCIE

3 Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę

Godziny pracy

Pn - pt 9:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

PROGRAMMATIC

Kampanie programmatic skierowane są dla reklamodawców, którym zależy na dotarciu do potencjalnych klientów poprzez wyświetlenie reklam na powierzchniach reklamowych PREMIUM. Dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranego targetowania (np. po języku, zainteresowaniach, słowach kluczowych, tematach, url, mobile/desktop, lokalizacji - w tym promilu od konkretnej lokalizacji/punktu, cookies/listach remarketingowych, urządzeniach)oraz masowego zakupu powierzchni reklamowych możliwe jest dotarcie do wartościowych użytkowników.

Display&Video 360

Na co dzień, w prowadzonych kampaniach RTB wykorzystujemy DSP: Google Marketing Platform - Display&Video 360. Dzięki temu istnieje możliwość wykorzystania danych o użytkowniku z prowadzonych kampanii Google Ads oraz YouTube, do targetowania w kampanii RTB.

Budowa lub zakup bazy cookies

W przypadku kampanii RTB istnieje również możliwość zakupu gotowej bazy plików cookies lub stworzenia Państwa własnej bazy danych (z uwzględnieniem legalności i zgodności z RODO).

Floodlight – szybsze zbieranie danych i większa kontrola nad wyświetleniem reklam

Zastosowanie Floodlight pozwala na szybsze zbieranie danych o użytkowniku. Szybkość zbierania danych jest bardzo ważne w przypadku sprzedaży online. Pozwala to m.in. w szybszy sposób, wyświetlić reklamę użytkownikom m.in. porzucającym koszyk, zanim konkurencja zdąży wyświetlić reklamę.

Jeden capping

Google Marketing Platform umożliwia ustawienie jednego cappingu dla wielu kanałów/kampanii - wyszukiwarek np. (google, yahoo, bing), reklamy video, powierzchni zamawianych u wydawców i GDN oraz innych SSP. Dzięki temu nie powielamy niepotrzebnie wyświetlania reklamy temu samemu użytkownikowi.

Zaawansowane raportowanie

Display&Video 360 zawiera około 200 metryk do raportowania wyników, w tym raporty weryfikacyjne. Dzięki czemu możliwe jest bardzo szczegółowe raportowanie z kampanii. Dodatkowo dane dotyczące ruchu widoczne są w Google Analytics.

Nr 1 efektywność

Postaw na skuteczność i doświadczenie. Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.

Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu.

TOP

UTWÓRZ KONTO

ZAPOMNIAŁEŚ DANE DO LOGOWANIA??

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego