WSPARCIE

1 Wypełnij formularz
2 Oddzwonimy
3 Przygotujemy rozwiązanie szytę na miarę

Godziny pracy

Pn - pt 9:00 - 16:00

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - sekretariat@icbm.pl

WSPÓŁPRACA Z GOOGLE

W codziennej pracy realizujemy politykę firmy Google w zakresie współpracy z firmami zewnętrznymi. Pełną treść dokumentu informacyjnego można znaleźć – tutaj

Zasady, którymi się kierujemy:

01

Raportowalność

Minimum raz w miesiącu nasi Klienci otrzymują raport uwzględniający poniesione koszty w danym miesiącu, liczbę kliknięć oraz liczbę wyświetleń reklamy.

02

Cele

Środki z budżetu Klienta zawsze przeznaczamy na cele, które ustaliliśmy (rodzaj mediów, wysokość budżetów itd.). Dotyczy to również sposobu wykorzystania funkcji programu AdWords, który został uzgodniony z Klientem.

03

Dobre praktyki handlowe

Nie stosujemy niejasnych, zwodniczych ani napastliwych praktyk handlowych. W związku z tym pracownicy Twojej firmy nigdy nie usłyszą:
· oferowania preferencyjnych zniżek w aukcjach AdWords lub hurtowego kupowania słów kluczowych;
· propozycji zwolnienia z aukcji AdWords;
· utrzymywania, że koszty AdWords są uzależnione od liczby wybranych słów kluczowych i wysokości ustalonych budżetów;
· sugerowania, że Google sprzedaje usługi AdWords po stałych cenach (a nie po cenach ustalanych w ramach aukcji lub procedury CPA), ponieważ nie ma sztywnych cen sprzedaży.

04

Własne zasoby i doświadczenie

Nie korzystamy z podwykonawców, ani osób trzecich przy realizacji kampanii AdWords.

05

Jakość kampanii reklamowych

Dbamy o jakość prowadzonych przez nas kampanii. W związku z tym współpracujemy z firmą Google w zakresie weryfikacji naszej pracy.

06

Wyłącznie za zgodą

Ofertę w wersji elektronicznej wysyłamy po ówczesnym uzyskaniu zgody..

07

Zasady współpracy

Jesteśmy samodzielną firmą, w związku z tym nie możemy:
· utrzymywać, że kontaktujemy się z w imieniu firmy Google;
· podawać się za firmę Google;
· twierdzić lub sugerować, że nasza współpraca z firmą Google ma specjalny charakter;
· twierdzić, że firma Google udziela nam zniżek lub oferuje specjalne ceny;
· utrzymywać, że firma Google przyznaje nam dostęp do specjalnych pozycji reklam.

08

Przejrzystość informacji

Jak każda agencja SEM, nie udzielamy naszym Klientom fałszywych gwarancji dotyczących firmy Google. W związku z tym nie zaoferujemy Twojej firmie:
· sprzedaży usług AdWords jako zapewniających stałe pozycje lub priorytetowe wyniki wyszukiwania, ani też sprzedaży usług AdWords w formie „wyników wyszukiwania”, gdyż nie mają one takiego charakteru;
· zamieszczania reklam bezpłatnych produktów, np. miejsc Google jako produktów wymagających odpłatności; (mających cenę)
· gwarancji na pierwsze miejsca w Google lub wieczyste pojawianie się reklam w wyszukiwarce Google;
· sprzedaży funkcji programu Google AdWords, np. kierowania geograficznego, reklam w serwisie YouTube i rozszerzeń lokalizacji, w krajach, w których są one niedostępne.

09

Wykorzystanie marki

W naszej codziennej pracy używamy marki Google, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki oraz stosujemy logo Programu certyfikacji Google AdWords, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki.

10

Zasady realizacji kampanii

Zawsze prawidłowo korzystamy z kont AdWords oraz z materiałów marketingowych i handlowych AdWords. W związku z tym:
· każdy Klient otrzymuje oddzielne konto AdWords,
· nie czyścimy, ani nie niszczymy kont AdWords Klientów, którzy zamierzają zerwać współpracę,
· nie przekazujemy kont Klientom po zakończeniu współpracy,
· naszym Klientom oferujemy wyłącznie bezpłatne kupony promocyjne o nominale 250 lub 600

Źródło: Zasady Google dla firm zewnętrznych

Dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firmie

Postaw na skuteczność i doświadczenie. Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.

TOP TOP

UTWÓRZ KONTO

ZAPOMNIAŁEŚ DANE DO LOGOWANIA??