Współpraca z Google

W codziennej pracy realizujemy politykę firmy Google w zakresie współpracy z firmami zewnętrznymi.

Pełną treść dokumentu informacyjnego można znaleźć – tutaj


Zasady, którymi się kierujemy:

1. Minimum raz w miesiącu nasi Klienci otrzymują raport uwzględniający poniesione koszty w danym miesiącu, liczbę kliknięć oraz liczbę wyświetleń reklamy.

2. Środki z budżetu Klienta zawsze przeznaczamy na cele, które ustaliliśmy (rodzaj mediów, wysokość budżetów itd.). Dotyczy to również sposobu wykorzystania funkcji programu AdWords, który został uzgodniony z Klientem.

3. Nie stosujemy niejasnych, zwodniczych ani napastliwych praktyk handlowych. W związku z tym pracownicy Twojej firmy nigdy nie usłyszą:
· oferowania preferencyjnych zniżek w aukcjach AdWords lub hurtowego kupowania słów kluczowych;
· propozycji zwolnienia z aukcji AdWords;
· utrzymywania, że koszty AdWords są uzależnione od liczby wybranych słów kluczowych i wysokości ustalonych budżetów;
· sugerowania, że Google sprzedaje usługi AdWords po stałych cenach (a nie po cenach ustalanych w ramach aukcji lub
procedury CPA), ponieważ nie ma sztywnych cen sprzedaży.
4. Nie korzystamy z podwykonawców, ani osób trzecich przy realizacji kampanii AdWords.

5. Dbamy o jakość prowadzonych przez nas kampanii. W związku z tym współpracujemy z firmą Google w zakresie weryfikacji naszej pracy. Naszą pracę ocenia na bieżąco firma Google, gdyż współpracujemy bezpośrednio z dedykowanymi przez Google pracownikami z Zespołu Wsparcia Agencyjnego Google.

6. Ofertę w wersji elektronicznej wysyłamy po ówczesnym uzyskaniu zgody.

7. Jesteśmy samodzielną firmą, w związku z tym nie możemy:

· utrzymywać, że kontaktujemy się z w imieniu firmy Google;
· podawać się za firmę Google;
· twierdzić lub sugerować, że nasza współpraca z firmą Google ma specjalny charakter;
· twierdzić, że firma Google udziela nam zniżek lub oferuje specjalne ceny;
· utrzymywać, że firma Google przyznaje nam dostęp do specjalnych pozycji reklam.


8. Jak każda agencja SEM, nie udzielamy naszym Klientom fałszywych gwarancji dotyczących firmy Google. W związku z tym nie zaoferujemy Twojej firmie:
· sprzedaży usług AdWords jako zapewniających stałe pozycje lub priorytetowe wyniki wyszukiwania, ani też sprzedaży usług AdWords w formie „wyników wyszukiwania”, gdyż nie mają one takiego charakteru;
· zamieszczania reklam bezpłatnych produktów, np. miejsc Google jako produktów wymagających odpłatności; (mających cenę)
· gwarancji na pierwsze miejsca w Google lub wieczyste pojawianie się reklam w wyszukiwarce Google;
· sprzedaży funkcji programu Google AdWords, np. kierowania geograficznego, reklam w serwisie YouTube i rozszerzeń lokalizacji, w krajach, w których są one niedostępne.

9. W naszej codziennej pracy używamy marki Google, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki oraz stosujemy logo Programu certyfikacji Google AdWords, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki.

10. Zawsze prawidłowo korzystamy z kont AdWords oraz z materiałów marketingowych i handlowych AdWords. W związku z tym:
· każdy Klient otrzymuje oddzielne konto AdWords,
· nie czyścimy, ani nie niszczymy kont AdWords Klientów, którzy zamierzają zerwać współpracę,
· nie przekazujemy kont Klientom po zakończeniu współpracy,
· naszym Klientom oferujemy wyłącznie bezpłatne kupony promocyjne o nominale 250 lub 600.

Źródło: Zasady Google dla firm zewnętrznych

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Napisz do nas!
Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb!

Dane kontaktowe

ICBM Polska

ul. Władysława Łokietka 5,
Toruń
woj. kujawsko - pomorskie
Telefon: 532 238 763

Polityka informacyjna

Dokument informacyjny

Certyfikaty

Współpraca z Google

Zasady firmy zewnętrzne

Partnerzy Google

Produkty AdWords

Reklama AdWords

Merchant Center

Reklama YouTube

Remarketing statyczny AdWords

Remarketing dynamiczny AdWords

Pozostałe usługi

Reklama AdWords

Merchant Center

Reklama YouTube

Remarketing statyczny AdWords

Remarketing dynamiczny AdWords

All Rights Reserved ICBM Poland.