RAPORTOWALNOŚĆ
Minimum raz w miesiącu nasi Klienci otrzymują raport uwzględniający poniesione koszty w danym miesiącu, liczbę kliknięć oraz liczbę wyświetleń reklamy.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
W codziennej pracy realizujemy politykę firmy Google w zakresie współpracy z firmami zewnętrznymi. Pełną treść dokumentu informacyjnego można znaleźć – tutaj
Zasady, którymi się kierujemy:Minimum raz w miesiącu nasi Klienci otrzymują raport uwzględniający poniesione koszty w danym miesiącu, liczbę kliknięć oraz liczbę wyświetleń reklamy.
Środki z budżetu Klienta zawsze przeznaczamy na cele, które ustaliliśmy (rodzaj mediów, wysokość budżetów itd.). Dotyczy to również sposobu wykorzystania funkcji programu AdWords, który został uzgodniony z Klientem.
Nie stosujemy niejasnych, zwodniczych ani napastliwych praktyk handlowych. W związku z tym pracownicy Twojej firmy nigdy nie usłyszą: · oferowania preferencyjnych zniżek w aukcjach AdWords lub hurtowego kupowania słów kluczowych; · propozycji zwolnienia z aukcji AdWords; · utrzymywania, że koszty AdWords są uzależnione od liczby wybranych słów kluczowych i wysokości ustalonych budżetów; · sugerowania, że Google sprzedaje usługi AdWords po stałych cenach (a nie po cenach ustalanych w ramach aukcji lub procedury CPA), ponieważ nie ma sztywnych cen sprzedaży.
Nie korzystamy z podwykonawców, ani osób trzecich przy realizacji kampanii AdWords.
Dbamy o jakość prowadzonych przez nas kampanii. W związku z tym współpracujemy z firmą Google w zakresie weryfikacji naszej pracy.
Ofertę w wersji elektronicznej wysyłamy po ówczesnym uzyskaniu zgody.
Jesteśmy samodzielną firmą, w związku z tym nie możemy: · utrzymywać, że kontaktujemy się z w imieniu firmy Google; · podawać się za firmę Google; · twierdzić lub sugerować, że nasza współpraca z firmą Google ma specjalny charakter; · twierdzić, że firma Google udziela nam zniżek lub oferuje specjalne ceny; · utrzymywać, że firma Google przyznaje nam dostęp do specjalnych pozycji reklam.
Jak każda agencja SEM, nie udzielamy naszym Klientom fałszywych gwarancji dotyczących firmy Google. W związku z tym nie zaoferujemy Twojej firmie: · sprzedaży usług AdWords jako zapewniających stałe pozycje lub priorytetowe wyniki wyszukiwania, ani też sprzedaży usług AdWords w formie „wyników wyszukiwania”, gdyż nie mają one takiego charakteru; · zamieszczania reklam bezpłatnych produktów, np. miejsc Google jako produktów wymagających odpłatności; (mających cenę) · gwarancji na pierwsze miejsca w Google lub wieczyste pojawianie się reklam w wyszukiwarce Google; · sprzedaży funkcji programu Google AdWords, np. kierowania geograficznego, reklam w serwisie YouTube i rozszerzeń lokalizacji, w krajach, w których są one niedostępne.
W naszej codziennej pracy używamy marki Google, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki oraz stosujemy logo Programu certyfikacji Google AdWords, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki.
Zawsze prawidłowo korzystamy z kont AdWords oraz z materiałów marketingowych i handlowych AdWords. W związku z tym: · każdy Klient otrzymuje oddzielne konto AdWords, · nie czyścimy, ani nie niszczymy kont AdWords Klientów, którzy zamierzają zerwać współpracę, · nie przekazujemy kont Klientom po zakończeniu współpracy, · naszym Klientom oferujemy wyłącznie bezpłatne kupony promocyjne o nominale 250 lub 600