Agencja SEM - Performance Marketing

Wsparcie
3 Otrzymasz rozwiązanie szyte na miarę
Godziny pracy
Pn - pt 9:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

WSPÓŁPRACA Z GOOGLE

WSPÓŁPRACA Z GOOGLE

W codziennej pracy realizujemy politykę firmy Google w zakresie współpracy z firmami zewnętrznymi. Pełną treść dokumentu informacyjnego można znaleźć – tutaj

Zasady, którymi się kierujemy:
01

RAPORTOWALNOŚĆ

Minimum raz w miesiącu nasi Klienci otrzymują raport uwzględniający poniesione koszty w danym miesiącu, liczbę kliknięć oraz liczbę wyświetleń reklamy.

02

CELE

Środki z budżetu Klienta zawsze przeznaczamy na cele, które ustaliliśmy (rodzaj mediów, wysokość budżetów itd.). Dotyczy to również sposobu wykorzystania funkcji programu AdWords, który został uzgodniony z Klientem.

03

DOBRE PRAKTYKI HANDLOWE

Nie stosujemy niejasnych, zwodniczych ani napastliwych praktyk handlowych. W związku z tym pracownicy Twojej firmy nigdy nie usłyszą: · oferowania preferencyjnych zniżek w aukcjach AdWords lub hurtowego kupowania słów kluczowych; · propozycji zwolnienia z aukcji AdWords; · utrzymywania, że koszty AdWords są uzależnione od liczby wybranych słów kluczowych i wysokości ustalonych budżetów; · sugerowania, że Google sprzedaje usługi AdWords po stałych cenach (a nie po cenach ustalanych w ramach aukcji lub procedury CPA), ponieważ nie ma sztywnych cen sprzedaży.

04

WŁASNE ZASOBY I DOŚWIADCZENIE

Nie korzystamy z podwykonawców, ani osób trzecich przy realizacji kampanii AdWords.

05

JAKOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH

Dbamy o jakość prowadzonych przez nas kampanii. W związku z tym współpracujemy z firmą Google w zakresie weryfikacji naszej pracy.

06

WYŁĄCZNIE ZA ZGODĄ

Ofertę w wersji elektronicznej wysyłamy po ówczesnym uzyskaniu zgody.

07

ZASADY WSPÓŁPRACY

Jesteśmy samodzielną firmą, w związku z tym nie możemy: · utrzymywać, że kontaktujemy się z w imieniu firmy Google; · podawać się za firmę Google; · twierdzić lub sugerować, że nasza współpraca z firmą Google ma specjalny charakter; · twierdzić, że firma Google udziela nam zniżek lub oferuje specjalne ceny; · utrzymywać, że firma Google przyznaje nam dostęp do specjalnych pozycji reklam.

08

PRZEJRZYSTOŚĆ INFORMACJI

Jak każda agencja SEM, nie udzielamy naszym Klientom fałszywych gwarancji dotyczących firmy Google. W związku z tym nie zaoferujemy Twojej firmie: · sprzedaży usług AdWords jako zapewniających stałe pozycje lub priorytetowe wyniki wyszukiwania, ani też sprzedaży usług AdWords w formie „wyników wyszukiwania”, gdyż nie mają one takiego charakteru; · zamieszczania reklam bezpłatnych produktów, np. miejsc Google jako produktów wymagających odpłatności; (mających cenę) · gwarancji na pierwsze miejsca w Google lub wieczyste pojawianie się reklam w wyszukiwarce Google; · sprzedaży funkcji programu Google AdWords, np. kierowania geograficznego, reklam w serwisie YouTube i rozszerzeń lokalizacji, w krajach, w których są one niedostępne.

09

WYKORZYSTANIE MARKI

W naszej codziennej pracy używamy marki Google, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki oraz stosujemy logo Programu certyfikacji Google AdWords, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wykorzystania cech marki.

10

ZASADY REALIZACJI KAMPANII

Zawsze prawidłowo korzystamy z kont AdWords oraz z materiałów marketingowych i handlowych AdWords. W związku z tym: · każdy Klient otrzymuje oddzielne konto AdWords, · nie czyścimy, ani nie niszczymy kont AdWords Klientów, którzy zamierzają zerwać współpracę, · nie przekazujemy kont Klientom po zakończeniu współpracy, · naszym Klientom oferujemy wyłącznie bezpłatne kupony promocyjne o nominale 250 lub 600

Dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firmie

Postaw na skuteczność i doświadczenie. Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana.

Utwórz konto

Zapomniałeś/łaś danych do logowania?

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego