✕
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Egzamin „Podstawy reklamy” obejmuje podstawowe aspekty programu AdWords i reklamy w Internecie, w tym zarządzanie kontem oraz korzyści płynące z wyświetlania reklam w sieci wyszukiwania.
Sieć wyszukiwania dla zaawansowanychEgzamin „Sieć wyszukiwania dla zaawansowanych” obejmuje sprawdzone metody zarządzania kampaniami AdWords na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym.
Egzamin „Sieć reklamowa dla zaawansowanych” obejmuje sprawdzone metody wyświetlania reklam w serwisie YouTube i sieci reklamowej Google na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym.
Egzamin obejmuje podstawowe i zaawansowane zagadnienia, takie jak: sprawdzone metody tworzenia i optymalizacji kampanii wideo w YouTube i w Internecie oraz zarządzanie nimi.
Indywidualny egzamin kwalifikacyjny Google Zakupy obejmuje podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z Google Zakupami, takie jak: planowanie, zbieranie danych i raportowanie.
Egzamin obejmuje podstawowe i zaawansowane koncepcje reklamy mobilnej, w tym formaty reklam, ustalanie stawek i kierowanie, pomiar oraz optymalizację kampanii.
Indywidualny egzamin kwalifikacyjny Google Analytics obejmuje podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z Google Analytics, takie jak: planowanie, zbieranie danych i raportowanie.