WSPARCIE

1 Wypełnij formularz
2 Oddzwonimy
3 Przygotujemy rozwiązanie szytę na miarę

Godziny pracy

Pn - pt 9:00 - 16:00

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - sekretariat@icbm.pl

CASE STUDY - SKLEP INTERNETOWY AKWARYSTYKA

sprzedaż / online / ecommerce
skalowanie / reklama tekstowa
wyszukiwarka / zakupy / remarketing.

~ +618,40 przychodu ~

Sklep internetowy - akwarystyka

Wiodący na polskim rynku sklep internetowy z asortymentem do akwariów i oczek wodnych. W sklepie znajduje się ponad 5000 produktów różnego typu. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terenie całego kraju.

Wzrost przychodu
618,40%

Zarządzanie kampanią reklamową - wyszukiwarka, Zakupy, remarketing

Stunning Page Builder

Optymalizacja feedu produktów

Iconic Awarded Design

Optymalizacja reklamowego asortymentu

Featurewise Complete

Określenie marży i możliwego udziału w koszcie

Mature project

Skalowanie kampanii i sprzedaży online

Analiza analityki serwisu oraz sprawdzenie i wyznaczenie działania konwersji

Przystępując do realizacji kampanii rozpoczynamy od sprawdzenia funkcjonowania narzędzi analitycznych oraz poprawności mierzenia konwersji i zliczania danych. Ponadto oprócz samego działania kodu e-commerce, wdrażamy dodatkowe wskaźniki KPI pozwalające w lepszym stopniu oceniać wartość użytkowników. W przypadku powyższego projektu wdrożone zostało: przejście do koszyka, odkrywany numer telefonu/mail, wysłany formularz.

Feed produktowy oraz optymalizacja asortymentu

Przed przystąpieniem do prowadzenia działań dokonaliśmy analizy feedu produktowego. W pliku wprowadzone zostały etykiety niestandardowe pozwalające w lepszym stopniu zarządzać produktami. Oprócz kategorii produktów, produkty optymalizowane są pod kątem cen produktów.

Uruchomienie i optymalizacja kampanii

Efekty prowadzonych kampanii widoczne były już od pierwszego dnia. W pierwszych tygodniach skoncentrowaliśmy się na ustaleniu ROI z kampanii, co udało się w miarę szybko obliczyć. Dla uproszczenia mierzenia efektów kampanii reklamowych, wykorzystaliśmy wyłącznie sprzedaż online, traktując zamówienia telefoniczne i mailowe jako dodatkową wartość, jaką za sobą niosą kampanie online.

Skalowanie kampanii

Łącznie w okresie X2017 – VI2018 uruchomionych zostało 28 kampanii różnego typu. W omawianym okresie na koncie (w tym działań optymalizacyjnych) wykonanych zostało 10391 zmian, a sam plik CSV z historią zmian waży 8,25 MB  Na dzień dzisiejszy wykorzystywane są zaawansowane funkcje ustalania stawek jak CPA oraz ROAS. Obecnie pracujemy nad wykorzystaniem Data Driven. W trakcie skalowania kampanii miesięczne wydatki na kampanie wzrosły o 1250%.

Policzalne efekty kampanii reklamowej online

Projekt przejęliśmy po innej agencji, dzięki czemu możliwe będzie porównanie efektów pracy. W prezentacji wykorzystane są dane za okres 11.2017 – 06.2018, w porównaniu z okresem analogicznym w poprzednich latach.
- przychody wzrosły o 618,40%
- liczba transakcji wzrosła o 547,85%
- liczba użytkowników wzrosła o 409,54%
- liczba kliknięć w reklamę wzrosła o 547,72%
- wydatki na reklamę wzrosły o 448,49%
- koszt pojedynczego kliknięcia obniżył się o 15,32%
- wzrost śr. wielkości koszyka o ok 24%
- przychód z reklam płatnych, przekroczył 0,7 mln pln

#Przychód



#Transakcje



#Użytkownicy



#ROAS



#Śr. CPC



TOP

UTWÓRZ KONTO

ZAPOMNIAŁEŚ DANE DO LOGOWANIA??

Powyższe teksty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego